مفقود شدن ۱۳ فوتبالیست در غار بر اثر سیل + فیلم

۱۲ پسر و مربی فوتبال آنها بر اثر سیل در یک غار مفقود شدند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقامات تایلند روز دوشنبه اعلام کردند ­تلاش‌ها برای یافتن ۱۲ پسر و مربی فوتبال آنها که در غاری در شمال این کشور بر اثر سیل و آب گرفتگی دو روز است مفقود شده اند، ناکام مانده است، اما تلاش‌ها برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

مقامات تایلند ضمن اشاره به ادامه تلاش‌ها برای یافتن این افراد، اعلام کردند این پسر‌ها که ۱۱ تا ۱۵ ساله هستند اواخر روز شنبه همراه مربی خود وارد غار تام لوآنگ نانگ نون شدند.

مادر یکی از این پسر‌ها اعلام کرد بعد از اینکه پسرش پس از اتمام تمرینات بازنگشت، جست وجو را برای یافتن او آغاز کرد.

یکی از مقامات پارک جنگلی در استان چیانگ ری که این غار در آنجا واقع شده است اعلام کرد غارنوردان قادر به نفوذ به محفظه بزرگ و عمیق درون غار جایی که احتمال می‌رود دانش آموزان در آنجا باشند، نیستند.

وی افزود: عبور از محفظه غار که بسیار کوچک و پوشیده از شن و ماسه و گل و آب است، دشوار است.

پلیس منطقه مائه سای در صفحه فیس بوک خود نوشت تلاش‌های روز دوشنبه نیز نتوانسته است به پیدا شدن این افراد کند، هر چند تیم‌های نجات اثراتی از آنها درون غار پیدا کرده‌اند، اما آنها جزئیاتی در این باره ارائه نکردند.

پدر یکی از پسران مفقود شده اعلام کرد در حال حاضر خانواده ما امیدوارند بچه‌ها در داخل غار یک گروه تشکیل داده باشند و در جای امن منتظر رسیدن مقامات باشند، این چیزی است که من به آن امیدوار هستم.

انتهای پیام/
 

وقوع سیل در تایلند + فیلم

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار