رئیس پلیس راهور فارس درخصوص سفر‌های تابستانی گفت: خط وسط جاده‌ها و حرکت از شانه خاکی، خط قرمز پلیس محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس بیان کرد: همه سازمان‌های درگیر در بحث سفر‌ها بویژه سفر‌های تابستانی که با تعطیلات عید سعید فطر آغاز شده است باید تمام توان خود را برای برگزاری سفر‌های بدون حادثه بکار ببرند.

وی افزود: پلیس تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا سفر‌های شهروندان در ایام تابستان با آرامش و بدون حادثه انجام شود.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه پلیس با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی می کند، افزود: خط وسط جاده‌ها و حرکت از شانه خاکی، خط قرمز پلیس محسوب می شود.

وی گفت: هر رانند‌های که دو تخلف حادثه ساز را به صورت همزمان انجام دهد خودرو وی تا ۷۲ ساعت متوقف خواهد شد، تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با پلیس راهور در بحث سفر‌های تابستانی اصل بسیار مهمی است و به طور قطع در حل مشکلات اجرایی، دستگاه‌ها در کنار پلیس خواهند بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: از مدیران شهرستان‌ها نیز درخواست کرده ایم تا حداکثر همکاری را با پلیس راهور داشته باشند، چرا که حتی یک چاله میتواند در یک مسیر موجب بروز حادثه شود.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: رانندگانی که قصد سفر در این ایام دارند پیش از سفر ضمن بازدید فنی وسیله نقلیه، طول سفر را جزئی از سفر محسوب کنند و برای رسیدن به مقصد عجله ای نداشته باشند.

وی گفت: رانندگان باید با برنامه ریزی مناسب در توزیع سفر، یاری رسان مسئولان باشند چرا که قطعا مسیر‌ها ظرفیت مشخصی دارند و اگر توزیع سفر به درستی انجام نشود شاهد پرحجم شدن ترافیک در جاده‌ها و داخل شهرستان خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث امدادرسانی و انتقال مصدومان در جاده‌های کشور با همکاری شهروندان انتقال مصدومان با سرعت بیشتری انجام می شود و این امر موجب خواهد شد که آمار کشته شدگان سوانح رانندگی کاهش یابد.

سرهنگ عباسی افزود: همه رانندگان می توانند از طریق سامانه پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir و یا شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ درخصوص آخرین وضعیت راه‌ها اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ن

برخورد با متخلفان در جاده های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار