دستگیری باند سارقان و کشف ۴۲ فقره کیف قاپی/ کاهش ۳ درصدی مجموع سرقت‌ها در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری باند سارقان و کشف ۴۲ فقره کیف قاپی در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان  فارس در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال وصول پرونده‌های متعدد کیف قاپی از بانوان توسط سر نشینان یک دستگاه سواری پراید در سطح شهرستان شیراز و ایجاد جو نارضایتی برای شهروندان، شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و پلیسی هویت یکی از متهمان به هویت خانم "م- خ" ۳۲ ساله مشخص و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

گودرزی با بیان اینکه همدست این متهم نیز در یک عملیات دیگر شناسایی و دستگیر شد، گفت: در بازرسی از خودرو این فرد، تعداد ۲۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۶ عدد کیف زنانه مسروقه کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۴۲ فقره کیف قاپی در سطح شهر شیراز اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در پایان به کاهش ۳ درصدی مجموع سرقت‌ها در سطح استان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال ۹۳، استان فارس از نظر فراوانی وقوع جرایم، رتبه سه کشور را به خود اختصاص داده بود که با تلاش‌ها و اقدامات جهادی در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم، در سال جاری استان فارس رتبه ۸ کشوری را به دست آورد.
انتهای پیام/ر

دستگیری سارقان کیف قاپ در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار