کی روش: برانکو برنامه آماده سازی تیم ملی را خراب کرد تا من تهدید به اخراج شوم/ او به دنبال ایجاد تفرقه در تیم است

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به اظهارات امروز برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

کی روش: برانکو برنامه آماده سازی تیم ملی را خراب کرد تا من تهدید به اخراج شوم/ او به دنبال ایجاد تفرقه در تیم استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به صحبت های امروز برانکو بیان کرد:

آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشف‌های بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است. سرزمین لوئیس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین‌های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه‌های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزش‌ها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می‌جنگند و همیشه برای آن تلاش می‌کنند.

هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مسئله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است، زیرا متاسفانه مسئولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

بنده به هیچ عنوان در تلاش نیستم و نمی‌خواهم از کار کردن شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید در ایران بمانید امیدوارم تا آخر عمر اینجا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم در چشمان شما می‌گویم. نوع رفتار شما و ارزش‌هایی که شما می‌خواهید به آن پایبند باشید با ارزش‌ها و اصول بنده کاملا متفاوت است. در این زمینه ما نمی‌توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما در دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید، اما نمی‌توانید از دست من فرار کنید:

۱-شما برنامه آماده سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.

۲-با رفتار و عمل خود در پرسپولیس روحیه و همدلی تمامی کادر تیم ملی را از بین بردید.

۳-شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه‌هایی را انجام داده و عکس‌های متفاوتی را بگیری.

۴-شما به صورت مستقیم در مسائل آماده سازی و کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.

۵-شما در مسائل مرتبط به البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباس‌ها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.

۶-شما با برنامه آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ با چند مصاحبه در برهه‌های مختلف مماشات داشتی.

۷-به دفعات مختلف در رسانه‌ها در راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آن‌ها یک روز در هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.

۸- بله حق با شماست. مممنونم که منشا را به من یادآوری کردی و الان از این فرصت می‌خواهم استفاده کنم که راجع به " آدام همتی" یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیم‌های شما هزاران یا میلیون‌ها دلار را از بین بردی.

۹-شما با صحبت‌های تمسخرآمیز و سم گونه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی که مهدی طارمی را تحسین کنی؛ بازیکنی که مجبور به دروغ گویی شد و فیفا او را جریمه کرد و او بعدا مجبور به ترک ایران شد. همینطور هیچ صحبتی راجع به بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی به خاطر اینکه از قصد به دنبال تفرقه در تیم ملی فوق العاده ایران هستی.

۱۰-برای امروز جهت یادآوری عرض می‌کنم که برای شما ۱۰ سال طول کشید که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ پا به کشور بی نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسئولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان را نداشتید و آن‌ها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همینطور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.

بیشتر بخوانید:

کی روش آتش اختلاف با برانکو را روشن کرد

واکنش برانکو به اظهارات کی روش

انتهای پیام/

واکنش کی روش به اظهارات برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
هادی
۲۲:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کیروش هر وقت نتیجه نمی گیره میاد جنجال میکنه ۴میلیارد میگیره سیستم۱۱-۰-۰-۰ رو بازی کنه همون اتوبوس قدیم فکر کنم راننده اتوبوس بوده
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۱:۵۵ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی روش تو هیچ کاری برای تیم ملی انجام ندادی، تنها کاری که تو انجام دادی این بوده که از تیم ملی یک تیم دفاعی ساختی که در آسیا و جام جهانی جلوی تمام تیمها فقط دفاعی بازی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
انشالله موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
من بشدت طرفدار تیم ملی هستم ودرزمان بازی ایران وپرتقال بااشک درحال سجده برای پیروزی تیم ایران دعا میکردم ولی اگر ما قهرمان جام جهانی هم میشدیم تاثیر بسیار بسیار کمی برای ملت وکشور داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی روش بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
عشق پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای کیروش چی کار کردین؟جلو مراکش که دیدیم چی کار کردین با یه گل بخودی سه امتیاز گرفتین جلو اسپانیاو پرتغال هم که دفاع چیده بودی حالا بگذریم که دقایق آخر بازی اسپانیایی ها آروم تر بازی کردن شما چندتا موقعیت ایجاد کردی به چی افتخارمیکنی؟ الان داری برای حذف شدن تو مرحله ی حذفی جام ملتها نقشه می چینی و مقصر می تراشی ما امید نداریم دیگه بتونی بادفاع از ژاپن و کره امتیاز بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ تير ۱۳۹۷
فوتبال چیه که اینقدر توش دعواست ؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای برانکو قبلا سر مربی تیم ملی ایران بودند ، اگر قرار بود کاری بکنند می بایست همون موقع انجام میداد که اینطور نشد. فوتبال ایران فقط استقلال و پرسپولیس نیست، هر مربی یک روش داره درود بر کیروش
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای برانکو قبلا سر مربی تیم ملی ایران بودند ، اگر قرار بود کاری بکنند می بایست همون موقع انجام میداد که اینطور نشد. فوتبال ایران فقط استقلال و پرسپولیس نیست، هر مربی یک روش داره درود بر کیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
دمت گرم ای مرد پرتغالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
پیرمردپرحاشیه برات متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۰:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آگه مثل ژاپن بازی می کردی چطور خودت میگفتی 11نفره دفاع کردن هنر نیست بازی آخر هم با ذهنیت شما انتحاری بازی کردیم در صورتی که باید از همون بازی اول شجاعانه بازی می کردیم قلب شیر رو ما فقط تو بازی آخر دیدیم اونم دیگه چاره‌ای نداشتی.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کیانی
۱۰:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
بنظرم آقایه کیروش زمانی که 24 نفر تیم ملی رو انتخاب کرد،همه ناراحت بودند ،همه مربی ها،بازیکنا،هوادارا تیم هایه استقلال و پرسپولیس،مخصوصا هوادارای پرسپولیس.خیلی دردآوره این همه ناراحت .ایشون اون زمان سکوت کردن.من حق رو تمام و کمال به ایشون میدم.در ضمن مگر لیگ ایران فقط پرسپولیس رو داره،که خیلی ها پشت پرسپولیس در میان.برانکو اگه مرد هستش این فصل تیم رو قهرمان کنه .حرفایه آقای کیروش در مورد برانکو کاملا درسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای کیروش با غرورنابجا وحرفهای بی مورد خوشحالی مردم را بد نکن فراموش نفرمایید بایک گل به خودی مراکش ویک گل از روی نقطه پنالتی واز خود گذشتگی بچه ها این نتیجه بدست آمد.درفوتبال امروز دفاع مطلق ویازده نفره جای ندارد.باز هم تکرار میکنم نتیجه قابل قبول حاصل زحمات بازیکنان است وتاکتیک خاصی وجود ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
؟
۰۹:۵۰ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای برانکو و آقای کی روش خواهشن صلوات بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
حق با کیروش . برامگو فقط فکره خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی روش برو
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۷ ۰۷ تير ۱۳۹۷
به نام خدا
آقای کی روش افتخار ما اینست که جوانان بی نظیری داریم و در حال حاظر سرمربی بی نظیری هم داریم ... خدا را شکر .
آقای برانکو هم برای ایران زحمت کشیده و مربی خوبی است و از ایشون هم ممنون هستیم
آقای کی روش خواهش می کنم وارد بحث نشید اگر هم حق با شماباشه ..
عملکرد و نظر ملی پوشان نشانه توانایی های شمااست و دلیلی نداره با این بحث ها ارزش و کلاس کار خود را خدشه دار کنید

به امید روزی که با بودن تفاوتها بتوانیم در کنار هم و با هم تلاش کنیم و نام نیکمان جاودانه باقی بماند .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۱۱ ۰۷ تير ۱۳۹۷
از یک شهروند سرفراز ایرانی به کیروش:
1.تمرینات یک روز در هفته شما که آبی از آن گرم نشد.شما دژاگه را برای کل سال در کمپ داشتی و باز او مصدوم بود و قادر به بازی کردن نبود ولی غفوری و حسینی سالم و آماده و کاوه رضایی سرحال را به روسیه نبردی.
2.بازی کره با آلمان را دیدی؟با بازیهای تیم ملی به رهبری خود مقایسه کن.آیا آها 11 نفری دفاع می کردند؟آیا آنها باختند و بعد شادی کردند که کم گل خوردیم؟کاش در جام ملتها مربی ما باشید و در مقابل ژاپن و کره مربی گری شما را ببینیم.پر واصح است که کاری از دست شما بر نمی آید
3.کدام مقام را برای ایران آورده ای؟قهرمانی آسیا؟صعود از گروه در جام جهانی؟بازی حجومی و زیبا؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آلمان امسالو خونه به خونه بابل هم میتونست ببره کره فقط با اسم آلمان بازی کرد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۷
مربی تیم باشگاهیه ایرانه ؟ یا تیم ملی عربستان؟
آقا اجازه ندید برانکو چیزی بگه ، بعد از یه عمری یه مربی خوب وبزرگ تیممون داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی رش ما شما را به خاطر همین صداقت و تعصب بی نظیرتان روی تیم ملی ایران دوست داریم. این نشان از غیرت و تعصب کی رش به تیم ملی است و روی تیم ملی کی رش باهیچکس شوخی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
مطمعن باش مسابفات بعدی جام را میبری.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۷
هر دو مربی به دنبال منافع خودشون هستند
باید مورد بررسی قرار بگیره
Iran (Islamic Republic of)
،،،
۰۷:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
اکبر آقا هم مربی تیم بود دیگه سوم میشد ما با این پتانسیل بچه ها باید صعود میکردیم چرا قوچی خداحافظی کرد چون این اقاخودش بازیش نداد چرا غفوری و جلال حسینی رو نبرد چشمی رو بجاشون برد که مشکل ضعف بدنی داشت که اونطوری مصدوم شه چرا دژاگه رو باخودش برد که کلا مصدومه چرا شجاعی رو باخودش برد دیگه یه دودوتا چهارتا کنید متوجه میشید کی روش تفکرات خاصی نداشت بازیکنای ما غیرت به خرج دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۰۷ تير ۱۳۹۷
همین شما نبودی که توی برنامه عادل فردوسی پور میگفتی طارمی سید جلال وابراهیمی وچند تا بازیکن لیگ برتری نمیتواند جلوی اسپانیا و پرتغال بازی کنند نکنه یادت رفته که روحیه بچه های تیم رو داغون کردید
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۳:۱۱ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی روش خودتو ناراحت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آفرین به کی روش ، همه حرفاش منطقی و اصولیه ، برانکو و امثالهم اصلا در حد کلاس مربیگری کی روش نیستن که حالا بخوان بیارن و نظر بدن ، برانکو اصلا تو تیم ملی ما خوب کار نکرد ، این مربیای لیگ هم از یه تقدیر درست درمون از عملکرد تیم ملی نکردن ، معنیش چیه این اونوقت؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کیروش دوستت داریم.برانکوروهمه بعداز۲۰۰۶ شناختن برانکوحتی به احترام مردم حاضرنشدبه ایران برگرده وتوضیح بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
کی روش شروع شد
Germany
فراز
۰۱:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای کیروش تو را به خدا ول کن کشور ما به اندازه کافی مشگل دارد.اعصاب مردم را بیش از این داغون نکن .برانکو چیکار کرد که این همه کینه کردی .آقای برانکو شما ادامه نده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
درود بر کیروش
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۵۷ ۰۶ تير ۱۳۹۷
این دعوای تا کی ادامه داره؟
United States of America
جواد بوانات
۲۳:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
عشق است کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
بابا صلوات بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
حق با شماست آقای کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خوب شد مثل کره یک تیم بزرگ مثل آلمان رو دوبرصفر شکست ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
برانکو بسیار ادم‌موزی هست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۲:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
کیروش مربی بسیارفنی وبزرگیه
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۲۲:۴۹ ۰۶ تير ۱۳۹۷
هیچ چیزبهترازدوستی ومسالمت واحترام متقابل نیست دراینکه کیروش وبرانکوهردومربیان خوب وکاربلدی هستندشکی نیست پس بهتراست همه باهم دوست باشندوبرای پیشرفت وارتقای سطح فوتبال ایران تلاش کنندواختلافات راکناربگذارند
آخرین اخبار