لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه سبزوار

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا از سبزوار به مقصد تهران و بالعکس در روز‌های یکشنبه و پنج شنبه به دلایل نامعلوم از سوی این شرکت هواپیمایی لغو شده است.

لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌اصغر روشن‌بین مدیر فرودگاه سبزوارگفت: لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در تعداد زیادی از فرودگاه‌های سطح کشور صورت گرفته و تنها در فرودگاه سبزوار نیست.

وی گفت: دلایل قطعی لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا تاکنون مشخص نشده و در حال حاضر پرواز‌های این شرکت معلق اعلام‌شده و به‌زودی دلایل لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا مشخص می‌شود.

مدیر فرودگاه سبزوار از جایگزینی شرکت هواپیمایی دیگری به‌جای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر پروازی سبزوار – تهران و بالعکس خبر داد وافزود: مسافران نیز از تأخیر و برنامگی پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در مسیر سبزوار – تهران و بالعکس گلایه‌مند بودند.

روشن‌بین افزود: در حال حاضر پرواز‌های فرودگاه سبزوار در روز‌های شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه به مقصد تهران و بالعکس توسط شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ماهان انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین تمامی پرواز‌های شرکت هواپیمایی آسمان در روز چهارشنبه به دلیل مشکلات ناوگان تا پایان تیرماه سال جاری در مسیر تهران - سبزوار و برعکس لغو شده است.
 
انتهای پیام//ا.س

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا به دلایل نا معلوم

 
 
برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.