اعتراف هولناک مردی میانسال درباره قتل همسرش

مرد میانسالی که پس از خفه کردن همسرش دستانش را با اره بریده بود در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمام خانه زن و شوهر میانسال به قتلگاهی وحشتناک تبدیل شد. مرد ٢ ساله اختلافات قدیمی با همسرش را به شکل فجیعی پایان داد. او شریک چندین‌ساله زندگی‌اش را با ضربات چاقو کشت و دستانش را با اره برید. پیرمردی که پس از قتل در خانه را با روسری بست، تا این‌که ماموران از راه رسیدند و او را دستگیر کردند.

مرد ٧٢ ساله پس از خفه کردن همسرش دستانش را با اره بریدچاقو، اره، چکش حمام خون در مهرآباد/اختلافات ٤٢ ساله با همسرش را انگیزه این جنایت اعلام کرد

او پس از دستگیری اختلافات کهنه و قدیمی با خانواده‌اش بر سر ملک و املاک و زندگی ٤٢ساله در پشت‌بام خانه‌شان را انگیزه این جنایت هولناک اعلام کرد. حوالی ساعت ۱۸:٤٥ روز دوشنبه دخترجوانی با پلیس تماس گرفت و موضوع ناپدیدشدن مادرش را اعلام کرد.

او گفت که چندساعتی می‌شود هیچ اطلاعی از مادرش ندارد و حتی پدرش هم از سرنوشت همسرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. بلافاصله ماموران کلانتری ١١٩ مهرآباد به خیابان دانشگاه هوایی شمالی اعزام شده و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

با حضور ماموران کلانتری دخترجوان گفت که مادرش معمولا در این ساعت خانه بوده و اگر می‌خواست بیرون برود، به آن‌ها اطلاع می‌داده است؛ بنابراین ماموران با گرفتن مجوز‌های لازم در خانه را باز کردند. این درحالی بود که در از داخل با یک روسری بسته شده و یک مبل هم جلوی در گذاشته شده بود. همین مسأله نشان می‌داد که در آن خانه اتفاقات مرموزی رخ داده است.

وقتی ماموران پلیس با سختی توانستند وارد خانه شوند، پدر ۷۲ساله خانواده را دیدند که روی مبل نشسته بود. او صحبتی با ماموران نکرد و پلیس هم به جست‌وجوی خانه پرداخت تا این‌که پس از بازکردن در حمام، صحنه وحشتناکی در مقابل ماموران نمایان شد. زنی ۵۵ساله که مادر خانواده بود، غرق در خون کف حمام افتاده بود.

روی گردن این زن آثار بریدگی وجود داشت و مچ دست چپش هم با اره بریده شده بود. بررسی‌های بعدی هم نشان داد که نقاطی از بدن مقتول با آب جوش سوزانده شده است. درمحل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است. به محض مشاهده این صحنه، موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد. همزمان پیرمرد ۷۲ساله نیز تحت بازجویی قرار گرفت. او درنهایت راز این جنایت هولناک خانوادگی را فاش کرد و در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد.


بیشتربخوانید:ماجرای عجیب مرد سالخورده‌ای که جسد همسرش را با اره مُثله کرد 


بررسی‌های نخست نشان از آن داشت که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد پس از درگیری با همسرش در اتاق خواب او را به حمام کشانده و به قتل رسانده است. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را با دستور مقام قضائی برعهده گرفتند. صبح دیروز عامل جنایت خانوادگی برای انجام جلسه بازپرسی به شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت منتقل شد. متهم  جزییات ماجرای این جنایت را فاش کرد:

چرا همسرت را کشتی؟
با او اختلاف داشتم. چندین‌سال بود که با هم درگیر بودیم. برای همین کینه به دل گرفتم و او را کشتم.

چه اختلافی با هم داشتید؟
موضوع به ٤٢‌سال پیش برمی‌گردد. یک‌بار با دوستانم به صورت مجردی به سفر شمال رفتیم. از آن زمان همسرم با من درگیر شد و وقتی از سفر برگشتم، دیگر مرا به خانه‌مان راه نداد. من هم از آن زمان تا الان روی پشت‌بام و در آلونکی که برای خودم درست کرده بودم، زندگی می‌کردم. از طرفی متوجه شدم که همسرم به همراه دختر و پسرمان می‌خواهند خانه‌ام را بفروشند. آن‌ها حتی می‌خواستند مرا به قتل برسانند.

خانه برای شما بود؟
بله. یک خانه دوطبقه که حدود ٤٠٠‌میلیون تومان می‌ارزد، اما همسرم و دخترم به همراه پسرم می‌خواستند این خانه را بالا بکشند. نقشه قتل مرا هم کشیده بودند.

فقط به خاطر خانه دست به این جنایت زدی؟
به خاطر خانه نبود. وقتی فهمیدم می‌خواهند مرا بکشند، دست به قتل زدم. از طرف دیگر از همسرم کینه به دل داشتم. او به دختر کوچکترم گفته که من پدر اصلی‌اش نیستم و فقط او را بزرگ کرده‌ام. مرتب با این کارهایش آزارم می‌داد و مرا از فرزندانم دور می‌کرد.

چطور او را به قتل رساندی؟
اول او را خفه کردم. بعد به حمام منتقلش کردم و با اره دستانش را بریدم. چند ضربه چاقو هم به او زدم و با آب جوش بدنش را سوزاندم.

بعد از قتل چه کار کردی؟
در را با روسری گره زدم و مبلی هم جلویش گذاشتم. نمی‌خواستم کسی وارد خانه شود. خودم هم نشستم و استراحت کردم.

می‌خواستی فرار کنی؟‌
نمی‌دانم. در آن لحظات، چون خسته بودم، روی مبل نشستم. فقط می‌دانم که قصد جابه‌جایی جسد همسرم را نداشتم.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

مرد ٧٢ ساله پس از خفه کردن همسرش دستانش را با اره برید

برچسب ها: قتل ، حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
جلل خالق!،! 42 سال بر پشت بام زندگی میکرد؟ مگه میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ تير ۱۳۹۷
معلومه مشکل روانی داشته
آخرین اخبار