گاف مضحک پادوهای تبلیغاتی ضد انقلاب درباره اظهارات رئیس قوه قضائیه+تصاویر

سخنان رئیس قوه قضائیه با استقبال فعالان سیاسی و اقتصادی همراه شد و در رسانه‌های بازخورد‌های مثبتی به آن مشاهده شد.

گاف مضحک پادوهای تبلیغاتی ضد انقلاب درباره اظهارات رئیس قوه قضائیه+تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛اقدام هماهنگ BBC، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و مزدوران مجازی در وارونه‌نمایی اظهارات صریح رئیس قوه قضائیهروز گذشته رئیس قوه قضائیه در بخشی از سخنان خود در همایش سراسری قوه قضائیه ضمن تبیین شرایط اقتصادی کشور و اقدامات عده‌ای که برای نفع شخصی و سودجویی، منافع اقتصادی مردم را به خطر می‌اندازند، به اخلالگران نظام اقتصادی هشدار جدی و قاطع داد که در صورت به اثبات رسیدن ارتکاب فساد از جانب آنها، مجازات سنگین مصرح در قانون انتظارشان را خواهد کشید.

سخنان قاطعانه رئیس دستگاه قضا

آیت الله آملی لاریجانی در این بخش از اظهارات خود گفت: «سخن بنده با اخلالگران این است که این کار شما خیانت به کشور و مردم است و نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه با این موضوع کنار نخواهد آمد؛ خصوصا قوه قضاییه به نحو قاطع با آن‌ها برخورد خواهد کرد. خوب گوش کنید، پنبه‌ها را از گوش بیرون بیاورید و چشمهایتان را باز کنید. این کار‌ها تحت قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مجازات‌های بسیار سنگینی دارد.

در این قانون دیده شده که اگر این کار مصداق "افساد فی الارض" باشد، حکم اعدام دارد و اگر غیر از این باشد تا ۲۰ سال حبس دارد و تمام اموالی که از این راه بدست می‌آید، مصادره می‌شود. ما در اجرای این قانون هیچ تردیدی نداریم. امروز به این افراد که عدد آن‌ها نیز قلیل است، هشدار می‌دهم و تأکیدِ اکید می‌کنم که نیرو‌های امنیتی موظفند در اسرع وقت این افراد را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کنند تا عادلانه محاکمه شوند. فردا به ما نگویند که ما نمی‌دانستیم که اخلال در نظام اقتصادی کشور چنین مجازات سنگینی دارد. قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب سال ۶۹ و اصلاحیه آن مصوب سال ۸۴ با تمام تفاسیر به این موارد اشاره کرده است».

استقبال از مواضع روشنگرانه و فسادستیز

این بخش از سخنان رئیس دستگاه قضایی با استقبال فعالان سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای همراه شد و بلافاصله در فضای مجازی و همینطور رسانه‌های مکتوب و دیداری، بازخورد‌های مثبت به آن مشاهده شد. همچنین بسیاری از روزنامه‌های امروز (۶ تیر) نیز اظهارات مهم و قاطعانه رئیس دستگاه قضا را به عنوان تیتر یک خود برگزیدند.

اما همزمان با اظهارات رئیس دستگاه قضا مبنی بر برخورد قاطعانه و بدون مسامحه با سودجویان و مفسدانی که برای نفع شخصی، منافع اقتصادی مردم و کشور را به خطر می‌اندازند، شبه رسانه‌های معاند مانند بی بی سی فارسی، به همراه مزدوران خود در فضای مجازی وارد میدان شدند و به ناشیانه‌ترین شکل ممکن به تحریف اظهارات روشنگرانه و قاطعانه رئیس قوه قضائیه پرداختند...

جعل ناشیانه شبه‌رسانه بی‌بی‌سی فارسی

بی‌بی‌سی فارسی و همپالگی‌هایش که در یکی دو روز گذشته، از برخی تجمعات صنفی در تهران بوجد امده‌اند و تمام تلاش خود را می‌کنند که با انتشار اخبار دروغ، فیلم‌ها و تصاویر هدفمند، اعتراضات صنفی و اقتصادی را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند، با انتشار ویدئویی هدف‌دار از اتفاقات یکی دو روز گذشته بازار، ضمن بزرگنمایی این اتفاقات، سعی کرد اینگونه القاء کند که مخاطب اظهارات قاطعانه رئیس دستگاه قضا، نه مفسدان زالوصفت اقتصادی که معترضان به وضعیت اقتصادی بودند

شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی پیش‌تر نیز بار‌ها نشان داده بود ولو با تحریف و قلب واقعیت، از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارکان نظام به ویژه قوه قضائیه استفاده می‌کند.

از اظهارات صریح رئیس قوه قضائیه درباره مجازات سنگین مفسدان اقتصادی تادیوارونه‌نمایی پادو‌های تبلیغاتی ضدانقلاب

گاف مضحک بنگاه رسانه‌ای ته‌مانده‌های پهلوی

همزاد شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی یعنی شبکه «منوتو» که محفل ته‌مانده‌های رژیم فاسد پهلوی است نیز به تقلید از رسانه ملکه، به تحریف سخنان رئیس قوه قضاییه مبنی بر اعمال مجازات سنگین در قبال اخلالگران و مفسدان اقتصادی پرداخت و در جعلی ناشیانه تیتر زد که «معترضین از سوی رئیس قوه قضاییه به اعدام تهدید شدند». ظاهرا گردانندگان شبه‌رسانه مزبور، یا مخاطبان خود را ابله فرض کرده‌اند و یا همچون حامیان مالی‌شان در هپروت و مستی به سر می‌برند که قادر به تفاوت قائل شدن میان «مفسدان اقتصادی» و «معترضان اقتصادی» نیستند.

از اظهارات صریح رئیس قوه قضائیه درباره مجازات سنگین مفسدان اقتصادی تادیوارونه‌نمایی پادو‌های تبلیغاتی ضدانقلاب

وارونه‌نمایی پادو‌های تبلیغاتی ضدانقلاب

اما علاوه بر شبه رسانه ضدایرانی بی بی سی فارسی، برخی کاربران بدون نام و نشان شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر نیز بعنوان پادو‌های تبلیغاتی ضدانقلاب، به تحریف آشکار سخنان رئیس دستگاه قضا مبنی بر اعمال مجازات سنگین در قبال اخلالگران و مفسدان اقتصادی، پرداختند و سعی کردند با وارونه‌نمایی مواضع قاطعانه رئیس قوه قضاییه، معترضان اقتصادی را مترداف با مفسدان اقتصادی بدانند.

با نگاهی گذرا به توئیت‌های پادو‌های ضدانقلاب به مطالبی با این مضمون برمی‌خوریم که «اگر به اوضاع اقتصادی کشور اعتراض داشته باشید، با برخورد جدی قوه قضاییه مواجه خواهید شد»! این جعل و دروغ پردازی ناشیانه در شرایطی است که اظهارات شفاف و صریح رئیس دستگاه قضایی که در محافل و رسانه‌های رسمی بازتاب وسیع و مثبتی داشت، ناظر بر برخورد قاطع با اخلالگران و مفسدان اقتصادی بود و نه معترضان اوضاع اقتصادی کشور.

این معاندان که ظاهرا از کمترین ضریب هوشی هم برخوردار نیستند، شاید در جریان نبودند که سخنرانی روز گذشته رئیس دستگاه قضا در همایش سراسری هفته قوه قضاییه به صورت زنده و مستقیم از رسانه ملی پخش شد و این اظهارات را مردم به صورت واقعی و بدون تحریف استماع کردند.

البته تلاش بیهوده معاندان برای تحریف و وارونه جلوه دادن سخنان آیت‌الله آملی لاریجانی درباره برخورد جدی دستگاه قضا با اخلالگران بازار اقتصادی، باز هم بی‌ثمر ماند به نحوی که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن دست از توییت‌های تحریف شده سخنان رییس قوه قضاییه را با آوردن عین جملاتی که روز گذشته بیان شد، به تمسخر می‌گرفتند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

وارونه‌نمایی پادو‌های تبلیغاتی ضدانقلاب درباره اظهارات رئیس قوه قضائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
بی بی سی .فتنه .منافق .خاین .مزدور جاسوس و ساواکی اند و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره مزدوران کثیف
Canada
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۱ تير ۱۳۹۷
مرک بر ضد انقلاب
آخرین اخبار