وزیر تعاون:

ایران از کاه تحریم های ترامپ کوهی از مقاومت می سازد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ترامپ می تواند ما را تحریم کند اما نمی تواند امید و تلاش کارگران ایرانی را از ما بگیرد.

ایران از کاه تحریم های ترامپ کوهی از مقاومت می سازدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی اظهار کرد: هم اکنون از کاه و ضایعات کشاورزی ماده اولیه تولید کاغذ تولید کرده ایم در حالی که تاکنون آن را وارد می کردیم، و از کاه تحریم های ترامپ کوهی از مقاومت می سازیم.

وی با بیان این که تمام عملیات طراحی و ساخت ماشین آلات این کارخانه در ایران انجام شده است، افزود: از کاه گندم و ضایعات کشاورزی گلستان در مرحله نخست ۶۰ تن ماده اولیه کاغذ تولید می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با دانش مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، تدبیر دولت، امید مردم و با حمایت از کالای ایرانی به خودکفایی می رسیم و تحریم را شکست خواهیم داد.

قوت اقتصادی می سازیم و ترامپ را نقد می کنیم

وی اضافه کرد: به طور قطع و یقین با شکست تحریم ها با بازارهای ۴۰۰ میلیونی منطقه روبرو می شویم و قوت اقتصادی می سازیم و بعدها ترامپ را نقد می کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که جلوی تحریم ها می ایستیم و با حمایت از معیشت مردم اجازه نمی دهیم تحریم ها اخلالی ایجاد کنند، بیان کرد: ترامپ با تحریم های ایران هدف اجتماعی را دنبال می کند و ما همبستگی اجتماعی را به جهان نشان می دهیم.

وی خطاب به ترامپ گفت: ایران با سایر کشورهایی که می شناسید متفاوت است و بهتر است از بوش و کارتل و ... مشورت بگیرید چرا که ایمان داریم ایرانی ها از تحریم ها سرافراز بیرون می آیند و با همین کاه در مقابل تمام تحریم ها می ایستیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: صادرات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.