شاهمرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی شرکت‌های تجهیزات پزشکی از پزشکان سوء‌استفاده می‌کنند/ قوانین محکمی برای برخورد با متخلفان داریم

عضو هیأت مدیره و خزانه‌داری انجمن تولید‌کنندگان تجهیزات پزشکی گفت: برخی از شرکت‌ها از ارتباط با پزشکان سوءاستفاده می‌کنند.

عضو هیأت مدیره و خزانه‌داری انجمن تولید‌کنندگان تجهیزات پزشکی گفت: متاسفانه برخی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی از ارتباط با پزشکان سوءاستفاده می‌کنند.

مهدی شاهمرادی عضو هیأت مدیره و خزانه‌داری انجمن تولید‌کنندگان تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در تمام دنیا پزشکان مخاطبان اصلی شرکت‌های بزرگ تجهیزات پزشکی هستند، زیرا پزشکان می‌توانند در راستای معرفی کیفیت  این تجهیزات به دنیای پزشکی گام بزرگی بردارند.

وی ادامه داد:‌ شرکت‌های تجهیزات پزشکی در همه دنیا برای ورود محصولات جدید خود با متخصصان در ارتباط هستند تا نوع کارکرد محصول خود را به پزشکان بالینی معرفی کنند.

شاهمرادی تاکید کرد: متاسفانه برخی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی از ارتباط با پزشکان سوءاستفاده می‌کنند و با امتیازهایی که برای آنها در نظر می‌گیرند در تلاشند که اجناس خود را به مردم و بیماران بفروشند، خوشبختانه در این خصوص قوانین محکمی وجود دارد و وزارت بهداشت با متخلفان برخورد جدی می‌کند.

عضو هیئت مدیره و خزانه‌داری انجمن تولید‌کنندگان تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی عنوان کرد: بر اساس قوانین هیچ یک از شرکت‌های تجهیزات پزشکی نباید از پزشک در سفرهای علمی حمایت مالی کنند بلکه باید این پول را در اختیار انجمن‌های ذیربط قرار دهند تا این سازمان‌ها  با تامین دارو و تجهیزات با کیفیت تعداد بیشتری از بیماران را تحت پوشش خود قرار دهند.

انتهای پیام/

قانون شکنی شرکت‌های تجهیزات پزشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار