ایازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق دور افتاده/ جذب بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه توسط مجمع خیرین سلامت کشور

ساخت خانه های بهداشت در مناطق دور افتاده بوسیله مجمع خیرین سلامت / توسعه زیرساخت‌ها نظام سلامت یمعاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت گفت: خیرین سلامت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای حوزه سلامت جمع‌آوری کرده‌اند.

محمد هادی ایازی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت یکی از مؤسسات مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان و کمک حال بیماران است که نزدیک به 270 شعبه در سراسر کشور دارد و کمک‌های خیرین را برای حوزه سلامت جمع‌آوری می‌کند به طوری که تا به امروز بیش از 5 هزار میلیارد تومان منابع مردمی را جذب کرده است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت در راستای توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت در شهر‌ها و روستاهای سراسر کشور اقدامات مؤثری انجام دادند و خیرین سلامت اقدام به ساخت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در شهرها و روستاهای سراسر کشور به ویژه در حاشیه شهرها کرده‌اند.

ایازی تأکید کرد: یکی از ثمرات کار خیرین مجمع سلامت توسعه خدمات بهداشتی درمانی برای مردم و به خصوص افراد کم توان است تا مشکل حوزه سلامت برای این افراد در کشور برطرف شود.

فعالیت پزشکان جوان در مجمع خیرین سلامت عامل رفع نیازهای بهداشتی

وی گفت: من امیدوارم پزشکان جوان زیادی در مجمع خیرین سلامت مشغول به فعالیت شوند تا بخشی از نیاز حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم در حاشیه شهرها از بین برود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت یادآور شد: مجمع خیرین سلامت در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده کشور اقدام به ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار