فرماندار دشت آزادگان افزایش قیمت آب تصفیه توسط توزیع کنندگان آب در این شهرستان را غیرقانونی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا سعیدی نیا، فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اعتصاب و هماهنگی در فضای مجازی توزیع کنندگان آب تصفیه در شهر سوسنگرد برای افزایش قیمت آب اظهار داشت: این امر سبب نگرانی مردم نسبت به دسترسی به آب شد.

وی این اقدام را غیرقانونی عنوان و تصریح کرد: سبب برانگیختن نگرانی و اعتراض مردم و هجوم آن ها برای دریافت و ذخیره آب گردید.

سعیدی نیا با بیان اینکه قیمت آب تصفیه که توسط این افراد توزیع می شود توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان مشخص شده بیان داشت: هرگونه افزایش قیمت آب فقط توسط این سازمان تصمیم گیری می شود.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه توزیع کنندگان آب تصفیه در این شهر دلیل افزایش قیمت آب را افزایش برخی اقلام برای تصفیه آب مثل فیلتر عنوان کرده اند، افزود: قیمت هر بشکه 20 لیتری از 5 هزار ریال به 10 هزار ریال افزایش یافته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 6 نفر در شهر سوسنگرد کار توزیع آب تصفیه را انجام می دهند اذعان کرد: با معرفی این افراد به تعزیرات حکومتی از افزایش قیمت آب جلوگیری بعمل آمد و امروز آب با همان تعرفه قبلی توزیع شد.

انتهای پیام/گ

قیمت آب افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۱ تير ۱۳۹۷
وقتی این همه از طرح الغدیر تعریف میشه چرا باید مردم اب تصفیه بخرند مگر قرار نبود اب سوسنگرد بدون تصفیه قابل شرب باشد