مسابقات بسکتبال ۳ نفره مردان کشور در قم برگزار می‌شود

میزبانی مسابقات بسکتبال ۳ نفره مردان قهرمانی کشور به قم واگذار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ هیئت بسکتبال استان قم تأیید کرد میزبانی مسابقات بسکتبال ۳ نفره مردان کشور به قم واگذار شده است و تیم‌هایی از سراسر کشور برای حضور در این رقابت‌ها وارد قم خواهند شد.

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ قهرمانی کشور روز جمعه ۱۵ تیر از ساعت ۹ صبح در سالن شهید رضائیان گشایش می‌یابد و تیم‌ها در ۲ زمین به صورت همزمان با هم مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شود ضمن این که تیم بسکتبال قم نیز در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

بر این اساس، قم برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان، میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد و رقابت‌ها بر اساس هماهنگی صورت گرفته در سالن شهید رضاییان قم که خانه بسکتبال قم به حساب می آید برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد بسکتبال ۳ نفره در ایران همان راهی را طی می‌کند که فوتسال با وجود قرار داشتن زیر سایه فوتبال طی کرد و بعید نیست در آینده شاهد راه اندازی لیگ بسکتبال ۳ نفره کشور باشیم.

این در حالی است که با توسعه بسکتبال ۳ نفره، کمیته‌های بسکتبال ۳ نفره در فدراسیون بسکتبال در حال سازماندهی مجزا نسبت به بسکتبال ۵ نفره هستند و حضور تیم ملی بسکتبال زنان ایران در جام جهانی بسکتبال ۳ نفره فیلیپین نشان داد فدراسیون بسکتبال بر گسترش بسکتبال ۳ نفره نگاه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ح

قم میزبان مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.