سازمان وظیفه عمومی ناجا تشریح کرد؛

شرایط و مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی برای اعزام به سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط و مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای ضوابط و مقررات مربوط به مهلت معرفی مشمولان را با توجه به اهمیت موضوع اعلام کرد: دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی، از تاریخ فراغت از تحصیل، ترک، اخراج و یا انصراف از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت داشته تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

بر همین اساس، فارغ التحصیلان دانشگاهی باید قبل از اتمام مهلت مذکور، برای اعزام به خدمت اقدام کنند و در صورت داشتن برگ آماده به خدمت بدون غیبت، ادامه تحصیل آنان در مقاطع تحصیلی بالاتر بلامانع است.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولانی که در مهلت معرفی یک ساله در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شوند، در صورت داشتن سایر شرایط قانونی، مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود.

گفتنی است؛ متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا و سامانه تلفن گویا این سازمان از قوانین و مقررات مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

اعلام شرایط و مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی برای سربازی

برچسب ها: نظام وظیفه ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۰:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام متولد اسفند ۷۹ هستم و خرداد امسال دیپلممو گرفتم بهم گفتن که فقط تا خرداد سال اینده مهلت دارم که مشمول نشم یعنی قبل از کنکور .صحت دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام ببخشید بنده با استفاده از یک سال اضافه در کمیسیون موارد خاص خرداد از دانشگاه فارغ تحصیل شده ام تا کی فرصت دارم خودم به خدمت معرفی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۷
من عاشق رفتن به خدمت هستم
آخرین اخبار