کاهش شیوع مصرف موادمخدر در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان از کاهش شیوع مصرف موادمخدر در استان خبر داد و گفت : رتبه استان در این خصوص از ۲۴ به ۱۹ رسیده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده  امروز در مراسم امحای بیش از 40 تن مواد مخدر غیردارویی همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: موقعیت کشور جمهوری اسلامی ایران به لحاظ همسایگی با کشوری که بخش عمده‌ای از مواد مخدر در آن  کشت و تولید می‌شود، به نحوی است که در مسیر تردد این مواد افیونی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مواجهه با این موقعیت 2 رویکرد را می‌توان در نظر داشت، گفت: موقعیت ما نقطه شروع حمل مواد مخدر است و می‌توانستیم مانند برخی کشورها بی‌خیال باشیم و حتی سعی کنیم از این رهگذر کسب منفعت کنیم اما از منابع انسانی و تجهیزات صرف می‌کنیم تا جلوی تردد مواد مخدر را بگیریم.

استاندار اصفهان افزود: وجدان جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد حتی یک گرم مواد مخدر به جوانان اروپا برسد برای همین در این مسیر فعال هستیم تا جلوگیری شود و سازمان‌های بین المللی باید ممنون دار ما باشند.

به گفته مهرعیلزاده ، مسئولان استان در این راستا تلاش ویژه دارند و در استان اصفهان درصد شیوع مواد مخدر 50 درصد نسبت به کشور کمتر شده و رتبه ما از 24 به 19 رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی در شورای مبارزه با مواد مخدر هستیم تا با ایجاد نشاط و شادابی و اشتغال بتوانیم شیوع این بلای خانمان سوز در استان اصفهان را به صفر برسانیم و باندهای مخوف قاچاق را زمین‌گیر کنیم و اجازه فعالیت در استان را به آن‌ها ندهیم.

 

انتای پیام/م

 

مراسم امحای بیش از 40 تن مواد مخدر غیردارویی در اصفهان

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار