شهبازى در همایش مردمی دانشجویی خستگی ممنوع!:

نسل جوان كشور توان تحقق اقتصاد مقاومتى را دارد

يك فعال دانشجویی گفت: جوانان هم در زمینه سیاستگذاری و هم در زمینه اجرا توانایی اجرای اقتصاد مقاومتی را دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهى گرره علمى پزشكى باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش مردمی دانشجویی خستگی ممنوع! خسته نیستیم، عصر امروز در سالن سوره حوزه هنری به همت بسیج های دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران (دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت و امام صادق) برگزار شد.

امیرحسین ثابتی فعال دانشجویی در این مراسم گفت: نکته اول در خصوص اینکه چه باید بکنیم این است که باید یک واقع بینی دقیق از اتفاقات روز کشور داشته باشیم، یکی از دلایل شکست ها توهم است که ابعاد گوناگونی دارد، امروز یکی از مشکلات اساسی که بخشی از جامعه با آن روبروست همین نبود واقع بینی است که به دلیل ضعف رسانه‌ای نیروهای انقلاب ایجاد شده است، کسی منکر مشکلات کشور نیست ولی به اعتقاد من مشکلات کشور در مقایسه با برخی از سال‌های پس از انقلاب چندان حاد نیست اما اینکه ما کاری نکنیم و بی عملی داشته باشیم با این بهانه که امور اجرایی در اختیار ما نیست تفکر غلطی است.

كار نيروهاى تخصصى مطالبه گرى و اثرگذارى تخصصى است

ثابتى با بیان اینکه کاری که نیروهای انقلابی انجام دهند مطالبه‌گری و اثرگذاری تخصصی است گفت: بسیاری از نیروهای انقلابی دانشجو هستند اگر هر یک از ما بتوانیم در حیطه کاری و تحصیلی خودمان به معنای واقعی متخصص شویم می توانیم یک گره ای باز کنیم، اگر یک دانشجوی اقتصاد انقلابی به خوبی در علم اقتصاد متخصص نباشد در آینده همان تصمیماتی را می گیرد که امروز مسئولان اقتصادی کشور می گیرند یا بايد بدانیم که توان درست مدیریت کشاورزی می‌تواند کشور را از نیاز به نفع خلاص کند.

صادق شهبازی از فعالان دانشجویی و تحلیلگر مسائل سیاسی نیز در پاسخ به این سوال که آیا کشور امروز در بن بست به سر می‌برد، گفت: بن بست وقتی است که ما تمامی راه ها را رفته و به جایی نرسیده باشيم، ما انقلاب نکردیم که تنها جای کسان دیگری بنشینیم، این نظام برای تحقق آرمان‌هایی است که در ابتدای انقلاب مطرح کردیم، مگر یادمان رفته است کسانی تنها راه را مذاکره با خارجی ها می دانستند، اگر از فعالیت‌های دلالی مالیات اخذ می شد امروز شاهد این آشفته‌بازار نبودیم.

شهبازی اظهار کرد: امروز به رهبری نامه می نویسند که کشور از دست رفته است، همین آقایان که چنین نامه ای می نویسند متهم وضع موجودند، وضع كنونى کشور راه حل دارد.

نسخه انقلاب اسلامى اقتصاد مقاومتى است

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه نسخه انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی است گفت: اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی که در این سال‌ها شاهد آن بودیم متفاوت است، ما به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب معتقدیم که اولاً راه‌حل کشور اقتصاد مقاومتی است؛ دوم ارزهای منطقه ای است، چرا در مبادلات با کشورهای منطقه از ارزهای خودمان استفاده نمی‌کنیم؟، سوم؛ اخذ مالیات بر فعالیت‌های دلالان است و چهارم عدم امضای قرارداد ننگین دیگری به نامFATF است.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه برخی از مسئولین که خسته هستند و توانایی پیشبرد اقتصاد مقاومتی را ندارند نباید خستگی را به مردم نسبت دهند گفت: ما به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب هم در زمینه سیاستگذاری و هم در زمینه اجرا مانند جهاد سازندگی در اوایل انقلاب این توانایی را داریم که اقتصاد مقاومتی، راه‌حل کشور را به خوبی انجام دهیم؛ اگر مسئولین اراده ندارند ما حاضریم در این مسیر ایستادگی کنیم.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار