حامد لعل بخش در مراسم معارفه سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم با ایجاد آرامش در راه خدمت رسانی مناسب تر به مردم و شهروندان گام برداریم.

حامد لعل بخش در مراسم معارفه سرپرست شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم با ایجاد آرامش در راه خدمت رسانی مناسب تر به مردم و شهروندان گام برداریم و بحرانها و مشکلات را با کمک همه پرسنل و مدیران شهرداری پشت سر بگذاریم.
وی گفت: با خرد جمعی و تلاش تمامی مجموعه مدیریت شهری و نگاهی منطقی و عالمانه به مباحث شهر و تعامل سازنده با تمامی ارگانها و نهادهای خدمت رسان و نظارتی و بسیج نیروهای شهرداری جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز گام بر خواهیم داشت.
 لعل بخش افزود: تلاش صادقانه و کارآمدی در کنار تعامل مناسب با شهروندان اصلی ترین رکن پیشرفت امور شهر خواهد بود که باید سرلوحه کارها مدیران مناطق و سازمان ها قرار گیرد.
وی افزود: قطعا کسب اعتماد شهروندان کرمانشاهی در راستای مشارکت در مدیریت شهری یک سرمایه بزرگ اجتماعی خواهد بود که با حمایت شورای اسلامی شهر و حفظ انسجام و پذیرائی در شهرداری به عنوان یک نهاد مردم نهاد به آن جهت ارائه خدمات بهتر خواهیم پرداخت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ایجاد آرامش در راه خدمت رسانی مناسب تر به مردم

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.