افزوده شدن ۱۷۵۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌هایی در راستای حل مشکلات تامین آب دشتستان، در برنامه میان مدت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب دشتستان افزوده می‌شود.

افزوده شدن ۱۷۵۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب دشتستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر سعادت در دشتستان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای حل بحران کم‌آبی در شهر‌ها و روستا‌های دشتستان اظهار داشت: برای تحقق مطالبات مردم درراستای حل مشکل کم‌آبی در دشتستان در نشست‌های تخصصی با معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور راهکار‌های عملی برای این مهم ارائه شد.

وی از اجاره و حفر چاه‌های آب جدید و اتصال آب آن به شبکه آبرسانی دشتستان خبرداد و بیان کرد: در نشست یاد شده مقرر شد چاه‌های آب آشامیدنی کشاورزان در مناطق روستایی دشتستان اجاره و به شبکه آبرسانی برای حل مشکلات مردم در برنامه کوتاه مدت متصل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از حفر ۱۰ حلقه چاه در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: برای گذر از بحران کم‌آبی در تابستان ۱۰ حلقه چاه جدید در دشتستان حفاری و آب آن به شبکه آبرسانی متصل می‌شود تا مردم دشتستان در فاصله ۴ ماهه تا انتهای تابستان با مشکل بی آبی مواجه نباشند.

سعادت از نصب آب شیرین‌کن بر روی رودخانه دالکی برای تامین آب آشامیدنی مردم این منطقه خبرداد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در برنامه میان مدت قرار است با نصب آب شیرین‌کن بر روی رودخانه دالکی در شبانه روز ۱۰ هزار متر مکعب آب تولید و به شبکه آبرسانی شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان متصل شود.

وی با اشاره به تولید آب از رودخانه شاهپور دشتستان با نصب آب شیرین‌کن گفت: در برنامه تدوین شده میان مدت روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب از رودخانه شاهپور دشتستان با نصب آب شیرین‌کن تولید می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه تا حداکثر دو سال آینده معضل تامین آب آشامیدنی دشتستان برطرف می‌شود گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌هایی در راستای حل مشکلات تامین آب دشتستان، حداکثر تا دو سال آینده در برنامه میان مدت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب دشتستان افزوده می‌شود.

سعادت تاکید کرد: با تحقق این برنامه در شبانه روز مجموعا ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب وارد شبکه توزیع دشتستان می‌شود تا در سال‌های آینده مشکلاتی مشابه آنچه بهار و تابستان امسال در حوزه آب این شهرستان اتفاق افتاد، تکرار نشود.

انتهای پیام/م

۱۷۵۰۰ متر مکعب آب به ظرفیت آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.