کرمان، پایلوت اجرای طرح ملی دادرس در تمامی مقاطع تحصیلی

سوت پایان ماراتن مرحله استانی ششمین المپیاد آماده دادرس کرمان با حضور معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان، در بردسیر زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سعید بابایی معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مراسم اختتامیه مرحله استانی ششمین المپیاد آماده پسران در بردسیر گفت: المپیاد آماده؛ مرحله عملیاتی طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) است و استان کرمان پایلوت اجرای طرح دادرس در تمامی مقاطع تحصیلی خواهد شد.

سعید بابایی در مراسم اختتامیه ششمین المپیاده آماده دادرس در استان کرمان گفت: سازمان جوانان هلال احمر با همکاری و تعامل وزارت آموزش و پرورش برای ششمین سال متوالی طرح دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) در سطح کشور را ویژه دانش آموزان مقاطع پایه هشتم برگزار کرده است.

وی با اشاره به افزایش آمادگی امدادی دانش آموزان با اجرای این طرح ملی و هدفمند بیان داشت: دادرسان در شرایط بحرانی مانند زلزله، سیل و ... می‌توانند تا زمان رسیدن نیرو‌های امدادی به خویش، اعضای خانواده و افراد محلی کمک کنند.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد آماده با حضور دانش آموزان پایه هشتم افزود: المپیاد آماده مرحله عملیاتی طرح ملی دادرس است که در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزاری می‌شود.

وی در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید؛ اجرای پایلوت طرح ملی دادرس در تمامی مقاطع آموزشی در شهرستان بردسیر استان کرمان در سطح کشور اجرا خواهد شد.

 معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان به منظور میزبانی استان کرمان در اردو‌های بشردوستی از مکان برگزاری این برنامه در ماهان نیز بازدید میدانی کرد.
انتهای پیام/ی

سوت پایان ماراتن مرحله استانی ششمین المپیاد آماده دادرس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.