ماجرای رفت و برگشت مجازی مدیر عامل استقلال

مدير عامل باشگاه استقلال همچنان براى رياست در اين باشگاه با مشكلاتى مواجه است و هر روز بحث جدايى وى به گوش مى رسد.

ماجرای رفت و برگشت مجازی مدیر عامل استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تيم فوتبال استقلال در حالى اين روزها زير نظر مديران باشگاه بحث نقل و انتقالات را پيش مى برد كه وجود برخى از حواشى باعث شده تا روند اين باشگاه با مشكل مواجه شود.

همين پنج شنبه هفته پيش بود كه بحث بركنارى و يا همان استعفاى شفاهى افتخارى مدير عامل اين باشگاه به گوش مى رسيد تا جايى كه اطرافيان اين مدير پس از تلاش هاى فراوان براى حضور او  در راس مديريت تلاش کردند و در نهایت با پست مازيار ناظمى روابط عمومى ورزان ورزش و جوانان همه چيز ختم به خير شد و افتخارى به کار خود ادامه داد.

اما هنوز  از این ماجرا چند روزی نگذشته بود  كه اين بار هواداران تيم فوتبال استقلال هم با حضور مقابل  وزارت ورزش و جوانان خواستار جدايى افتخارى از استقلال شدند تا دوباره همان بحث ها به میان بیاید.با اين وجود افتخارى براى صحبت با هواداران خود را به وزارت ورزش و جوانان رساند و به نوعى جنجال و شعار ها تبديل به خنده و عكس يادگارى شد .مدير عامل استقلال پس از خداحافظى با هواداران هم با لبخند وارد دفتر كارش شد كه واقعا مشخص نيست اين لبخند براى جلب رضايت هواداران بوده و به نوعى صورت خود را با سيلى سرخ كرده و يا ماجرا  چير ديگرى بوده است.

به هر ترتيب اين روزها بحث جدايى افتخاری و حضور افراد جدید در راس امور باشگاه شنیده می شود و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

حسن زمانى هم در این خصوص بیان داشت: در جريان اين موضوعات نيستم اما افتخارى به كارش در استقلال ادامه مى دهد.

فتحی : از موضوع جدایی افتخاری بی اطلاع هستم

در همین خصوص امير حسين فتحى در پاسخ به این سوال که بحث جدایی افتخاری از استقلال تا چه میزان جدی است ؟ گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و فکر نمی کنم چنین خبری درست باشد. افتخاری کارش را انجام می دهد و هيئت مدیره هم از كارش راضى است.

او در ادامه افزود: قصد ورود به حوزه مديريتى را ندارم و تا به امروز در اين باره فكر هم نكرده ام و اصلا صحبت در اين باره درست نيست.

رجبی: هواداران نگران وضعیت تیم هستند

رضا رجبى پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره بركنارى افتخارى و اعتراض هواداران گفت : هواداران استقلال نگران وضعيت تيم هستند .افتخارى فقط به دنبال حضور در استقلال است و وى براى ماندن در مديريت هم جدل و بحثى با وزارت ورزش نمى كند.

او ادامه داد :من نمى دانم بودن افتخارى در استقلال به چه بهايى است ؟وقتى در روزنامه ها مى نويسند افتخارى رفتنى شد و او مى ماند آخر اين ماندن به چه بهايى ؟ وقتى مردم او را نمى خواهند ماندن چه ارزشى دارد ؟!.البته ناگفته نماند افتخارى فرد بسيار سالمى است ولى او از نظر مديريت ضعيف است و استقلال فردى را مى خواهد كه به دل حاشيه برود و كارها را پيش ببرد.

افشارزاده نیز درباره حواشى استقلال گفت : به نظرم به مرور زمان مشكلات حل مى شود و به طور حتم با حضور فتحى به عنوان عضو هيئت مديره در استقلال مشكلات حل شدنى است.

او ادامه داد :فتحى بسيار توانمند است و در راستاى اهداف باشگاه مى تواند قدم هاى مثبتى را بر دارد و به روابط بين الملل نيز آگاهى بسيارى دارد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار