همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی فارس

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی، فردا جمعه ۱۵ تیرماه در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد علی افکاری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: ۲۳ هزار و ۶۵۵ داوطلب شرکت در استان، فردا از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در ۱۱ شهرستان و ۱۳ حوزه برگزار می‌شود که در شیراز در سه حوزه و در شهرستان‌های مرودشت، ممسنی، اقلید، فیروزآباد، فسا، نی‌ریز، داراب، جهرم، کازرون، داراب و لارستان هم برگزار می‌شود.

افکاری با بیان اینکه سهمیه جذب این آزمون استخدامی در استان فارس ۶۵۵ نفر است، ادامه داد: ۶۲۰ نفر از این سهمیه مربوط به استخدام در آموزش و پرورش، چهار نفر استخدامی در اداره کل اوقاف و امور خیریه، هشت نفر استخدامی در اداره کل محیط زیست، ۹ نفر استخدامی در دامپزشکی، شش نفر استخدامی در اداره کل راه و شهرسازی فارس و هشت نفر استخدامی اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس تصریح کرد: برای هر سهمیه سه نفر انتخاب می‌شود که تنها یک نفر از آن‌ها بعد از قبولی در مصاحبه حضوری در دستگاه مربوطه استخدام می‌شود.
انتهای پیام/ر

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار