یکهزار و ۱۷۴ هکتار از اراضی ملی استان کرمانشاه واگذار و تعیین تکلیف شده اند

رییس اداره استعداد یابی و بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت: ساخت و ساز‌های مسکونی روستایی در قالب طرح هادی و همچنین تعیین تکلیف بخشی از اراضی مورد نیاز در اختیار نیرو‌های مسلح به این اداره کل محول شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رستمی رییس اداره استعداد یابی و بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت: در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی اقداماتی از قبیل تامین زمین مورد نیاز طرح‌های سرمایه گذاری، اشتغالزایی، ساخت و ساز‌های مسکونی روستایی در قالب طرح هادی و همچنین تعیین تکلیف بخشی از اراضی مورد نیاز در اختیار نیرو‌های مسلح به این اداره کل محول شده است.
وی گفت: در همین راستا در ۳ ماه گذشته ۴۲ فقره واگذاری در سطحی معادل ۷۶ هکتار در قالب ماده ۳ قانون حفاظت به مجریان طرح‌های جنگل کاری اقتصادی و توسعه باغات دیم در اراضی شیب دارانجام شده است.
رستمی افزود: ۱۲ فقره واگذاری اراضی ملی در سطح معادل ۷۰ هکتار در قالب ماده ۴ قانون ساماندهی و عرضه مسکن برای اجرای طرح هادی روستا‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.
وی افزود : در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه بین وزارت متبوعه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ۴۳ مورد پرونده تهیه شده است و مقدمات مستند سازی و تعیین تکلیف این پرونده‌ها در استان انجام و برای سیر مراحل بعدی به دبیر خانه مرکزی ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

واگذاری 12  فقره اراضی ملیبه بنیاد مسکن انقلاب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.