نایب قهرمانی کاراته کاهای قمی در مسابقات کاراته کشوری

مسابقات کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور در قم با قهرمانی تهران و نایب قهرمانی قم به پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور طی ۲ روز در قم برگزار شد و در پایان این دوره مسابقات سبکی، تیم کاراته استان قم نتوانست جام قهرمانی را در خانه حفظ کند و رقابت را به کاراته کاهای تهرانی باخت.

تیم کاراته قم که تلاش زیادی برای حفظ عنوان قهرمانی در خانه داشت در این مسابقات بیشترین آمار مدال برنز را در اختیار گرفت اما با وجود این که قم از نظر تعداد مدال، بیشترین مدال را داشت اما در کیفیت مدال، در برابر تیم تهران کم آورد.

در این رقابت‌ها که شامگاه جمعه در مجموعه ورزشی راحله قم پایان یافت ۵۰۰ کاراته کا در رده‌های سنی مختلف از ۲۵ استان با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم کاراته استان تهران با با ۱۵ طلا ۱۲ نقره و ۱۷ برنز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

قمی‌ها در این مسابقات ۱۲ مدال طلا یعنی ۳ طلا کمتر از تهران، ۷ مدال نقره یعنی ۵ مدال نقره کمتر از تهران و ۳۷ مدال برنز یعنی ۲۰ مدال برنز بیشتر از تیم تهران کسب کردند و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات بسنده کردند.

تیم کاراته استان گلستان نیز با کسب ۸ مدال طلا در مجموع رده‌های سنی مختلف و نیز ۴ مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه سوم تیمی مسابقات کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور در قم قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

مسابقات کاراته سبک وادوریو کشور در قم پایان یافت

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار