استاندار ایلام گفت:در ملاقات های مردمی بیش از ۶۰ درصد درخواست ها مربوط به رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و احیای مراکز راکد است.

ضرورت رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و احیای مراکز راکد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به معضل واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور و استان گفت: عزم جدی دولت تقویت اشتغال و تولید است، اگر یک طرح تولیدی وضعیت خوبی دارد باید بدهی های خود را بپردازد نه اینکه با دارایی خود سکه و ارز بخرد و در جای دیگر سرمایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: در بررسی های میدانی و حضور در محافل مختلف بیش از ۶۰ درصد درخواست ها خصوص رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان است.

استاندار ایلام اظهار کرد: تمامی مدیران مربوطه موظند در جلسات ستاد تسهیل شخصا حضور داشته باشند تا با بررسی دقیق مشکلات واحدها بتوانیم تصمیمی درست و کارشناسی و به موقع را گرفته و احیای این واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.

سلیمانی دشتکی گفت: شرایط کشور با توجه به خروج آمریکا از برجام و احتمال بازگشت تحریم ها بسیار ویژه و حساس است و باید بیش از پیش خود را برای مقابله با این شرایط مهیا کنیم.

وی افزود: خوشبختانه کشورمان از چنان توانمندی در عرصه های مختلف با توجه به ذخائر کشور در زمینه های گوناگون برخوردار است که در صورت بروز این مسئله تهدیدی ایران اسلامی را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/اس

 

 

رسیدگی به مشکل واحدهای تولیدی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.