با هماهنگی اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ۹ زوج لبنانی زندگی مشترک خود را در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) آغاز کردند.

پیوند آسمانی ۹ زوج لبنانی در حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،در این مراسم حجت الاسلام فریمانه‌ای از کارشناسان زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی با ارائه رهنمود‌هایی به این زوج‌های جوان گفت: پایه‌های زندگی مشترک خود را با توجه به ارزش‌هایی همچون صداقت، تقوا، صمیمیت و یک‌رنگی در فراز و فرود زندگی قرار دهید و به عهد و پیمان خود وفادار باشید.

وی افزود: شروع این پیوند ازجوار بارگاه منور رضوی تاثیرات معنوی بسیاری را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم که با تاسی به منش و رفتار امامان به ویژه امام رضا (ع) بتوانید زندگی مستحکمی را در کنار یکدیگر داشته باشید.

حجت الاسلام فریمانه‌ای ادامه داد: این ازدواج قطعا یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات زندگی شماست، امید است تا معنویت و برکت این پیوند در زندگی شما جاری باشد و نسلی با ایمان و پرهیزگار با یاری خداوند و ائمه اطهار (ع) نصیبتان شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی هدایایی همچون کلام الله مجید، سجاده و چادر نماز به این زوج‌های جوان اهدا شد.
 
 انتهای خبر// ر.ق
 

حرم مطهر رضوی شاهد عقد 9 زوج لبنانی

برچسب ها: حرم رضوی ، پیوند زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.