اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ اخاذی و باج‌گیری را در دنیا رواج داده است/نامه سردار سلیمانی به روحانی نشانه درایت و شجاعت اوست

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: رئیس جمهور باید از ظرفیت‌های داخلی در جهت پیشرفت کشور استفاده کند.

اکرمی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به مواضع صریح و روشن روحانی در قبال تهدیدات نفتی رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکاست که ویژگی‌های او با روسای جمهور دیگر این کشور فرق دارد. 

 رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ترامپ به همگان نشان داده تاجری است که اهمیتی برای اخلاق, قانون و عرف قائل نیست, افزود: او تنها به دنبال منافع خویش است و اخاذی و باج‌گیری را در دنیا رواج داده است, 

اکرمی با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته های اخیر دو راه حل موجود در قبال آمریکا را مطرح کرد که نخستین مورد تسلیم شدن در برابر آمریکا بود که هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد, گفت: راه حل دوم مقاومت در برابر فشار این کشور است که باید ایستادگی کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند 70 درصد مشکلات اقتصادی داخلی و 30 درصد آن خارجی است, افزود: ما باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات دهیم و از سرمایه گذاری و ارتقای کیفیت کالاهای داخلی حمایت و صادرات غیرنفتی را تقویت کنیم.

اکرمی با بیان اینکه دولت و مردم باید نسبت به واردات کالاهای خارجی حساسیت داشته باشند, گفت: ایران در طول 40 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد همواره در برابر دشمنان مقاومت بی‌بدیلی از خود نشان داده است و به امید خدا این بار نیز در مقابل آمریکا و متحدانش ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور نیز گفت: سردار سلیمانی در طول حیات خود و در دوران دفاع مقدس و مقابله با تروریست‌ها همواره مقاومت، ایستادگی، درایت، کیاست و زمان شناسی از خویش نشان داده و داعش را  نابود کرد،

اکرمی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی این بار نیز از موضع گیری  روحانی در مسئله نفت حمایت کرده است, گفت: این موضوع نشانه درایت و شجاعت ایشان است و رئیس جمهور باید از ظرفیت‌های داخلی در جهت پیشرفت کشور استفاده کند.

وی درباره راهکارهای برون رفت دولت از بحران ارزی و مشکلات اقتصادی نیز اظهار کرد: با گفتار درمانی مشکلی حل نمی شود و باید اهتمام عمومی به وجود  بیاید و از  ایده آل خواهی پرهیز شود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور نیز اظهار کرد: بنده به اندازه اخباری که در رسانه‌ها اعلام شده در جریان موضوع قرار دارم.

انتهای پیام/

با گفتار درمانی مشکلی حل نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار