اضافه شدن استیکر به Samsung Calendar +تصاویر

در آپدیت جدید Samsung Calendar که برای گوشی‌های Galaxy S8، S8 Plus و Note 8 منتشر شده، می‌توان به کارهای روزمره داخل تقویم، استیکر اضافه کرد.

اضافه شدن استیکر به Samsung Calendar +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزی دیگر و آپدیتی دیگر برای سامسونگ که قابلیتی را به گوشی‌های Galaxy S8، S8 Plus و Note 8 اضافه می‌کند، توسط این شرکت کره‌ای منتشر شد. درست است، این آپدیت برای سیستم عامل این دستگاه‌ها ارائه نشده اما می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد. در جدیدترین آپدیت Samsung Calendar قابلیت جدیدی به آن اضافه شده که می‌تواند به صورت زیادی قابل استفاده باشد.

اساسا، این اپلیکیشن به کاربران خود اجازه می‌دهد که اگر رویدادی برای آن‌ها مهم باشد، آن‌ها را با ایموجی نشانه دار کرده تا آن‌ها را با اولین نگاه ملاحظه کنند. در آخرین به روزرسانی Samsung Calendar کسانی که سه گوشی یاد شده را داشته باشند، می‌توانند به کارها و اتفاقات مهم روزمره خود استیکر اضافه کنند.

این اپلیکیشن برای مدل‌های قدیمی‌تر با برنامه جداگانه‌ای به نام S Planner کار خواهد کرد که به کاربران اجازه داده خواهد شد تا فقط برای چند روز خاص این استیکرها اضافه شوند. اگر این برنامه را اجرا می‌کنید باید این را هم در نظر داشته باشید که این ویژگی جدید اضافه شده به Samsung Calendar تنها برای زمانی کار می‌کند که بخواهید برنامه‌های خود را روی My Calendar ذخیره کنید.

ورژن جدید Samsung Calendar هفته گذشته در اپ استور Galaxy منتشر شد پس چند روز طول خواهد کشید تا به دست تمام کاربران گوشی‌های سامسونگ برسد.

اضافه شدن استیکر به Samsung Calendar +تصاویر

اضافه شدن استیکر به Samsung Calendar +تصاویر

انتهای پیام/

اضافه کردن استیکر به Samsung Calendar +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار