شهادت یک دانش‌آموز پس از شکنجه‌های بی‌رحمانه جانیان کومله

عناصر ضدانقلاب، دانش‌آموزی به‌نام بدیع رادفر را به گروگان گرفتند و پس از شکنجه‌های فراوان، به شهادت رساندند.

شهادت یک دانش‌آموز پس از شکنجه‌های بی‌رحمانه جانیان کوملهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

به شهادت رساندن یک دانش‌آموز پس از شکنجه‌های فراوان

در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۹، یک کارمند آموزش‌وپرورش به‌نام محمد فرزین در سنندج هنگام درگیری نیرو‌های خودی با عناصر ضدانقلاب، بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.


بیشتر بخوانید: روحانی که زنده زنده توسط داعشی‌های وطنی سوزانده شد!


همچنین عناصر ضدانقلاب، دانش‌آموزی به‌نام بدیع رادفر را به گروگان گرفتند و پس از شکنجه‌های فراوان، به شهادت رساندند. نیرو‌های اسلام در حوالی ساعت ۱۱ ظهر پاک‌سازی اطراف ده عباس‌آباد را که در مقابل تپۀ منبع آب است، آغاز کردند و تلفاتی به عناصر کومله وارد ساختند.

ضدانقلاب نیز به‌سمت نیرو‌های اسلام تیراندازی کردند. نیرو‌های اسلام کانال آبی را منفجر کردند که از شمال شهر به جنوب در زیر زمین کشیده شده بود و به‌سمت بیمارستان قانع (توحید) می‌آمد و مهاجمان مهمات و سلاح‌های خود را در آن جاسازی کرده بودند. نیرو‌های اسلام با این انفجار، مهمات را از بین بردند. در درگیری‌های دیگر در شهر، پاسداری به‌نام محمدحسین رضاخان و فردی به‌نام محمدصالح سلطانیان به شهادت رسیدند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

شهادت یک دانش‌آموز پس از شکنجه‌های فراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار