فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد؛

کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۲۱ درصدی سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: سال گذشته نیروی انتظامی استان ۱۸ اولویت و امسال ۲۰ اولویت را برای بهبود بخشیدن به ماموریت‌های پلیس تعیین و در دستور کار خود داده است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال، گام برداشتن در این راستا اولویت اول پلیس است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با استفاده از دستگاه‌های امنیتی، اعم از بسیجی، قضایی، دستگاه‌های دولتی و اطلاعاتی و ... بتواند بیشترین بازده را در این زمینه داشته باشد.

کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در لرستان

سردار مهدیان نسب گفت: در لرستان ۴۸ نقطه حادثه ساز و حادثه خیز وجود دارد و این در حالیست که جز استان‌های است که امسال نسبت به سال گذشته دارای کاهش تصادفات است.

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی در سطح استان لرستان هشت درصد کاهش یافته و پلدختر یکی از شریان‌های حیاتی استان لرستان محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی پلدختر تصریح کرد: شهرستان پلدختر به لحاظ امنیت ترافیکی به عنوان سومین شهرستان جغرافیایی است و چندین شریان حیاتی از آن می‌گذرد.

سردار مهدیان نسب افزود: استان لرستان در حوزه پیشگیری و کشف حرفه‌ای سرقت‌ها با ۲۱ درصد کاهش، رتبه اول را در کشور دارد و شهرستان پلدختر طی سه سال ۱۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

وی گفت: لرستان امسال با ۹۶ درصد کشف، رتبه اول را در حوزه سرقت در کشور به خود اختصاص داده است و سال گذشته این میزان ۸۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/د

سرقت‌ها در لرستان ۲۱ درصد کاهش پیدا کرد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.