استاندار گیلان:

تعیین زمان برای جذب اعتبارات اسناد خزانه/ اجازه نمی‌دهم با سرنوشت اعتبارات گیلان بازی شود

استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی فقط تا ۲۳ تیرماه فرصت جذب اعتبارات اسناد خزانه را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در نشست بررسی اسناد خزانه استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ، تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۳ تیر ماه فرصت دارند تا اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.

وی افزود: عدم جذب اعتبارات هر یک از دستگاه‌های اجرایی در زمان تعیین شده، بیانگر ناکارآمدی و ناتوانی آن دستگاه است و به صورت رسمی اعلام عمومی می‌شود.

اجازه نمی‌دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود

استاندار گیلان بر ضرورت جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: اجازه نمی‌دهم با سرنوشت اعتبارات استان بازی شود.
مصطفی سالاری افزود: در صورتی که دستگاهی توان جذب اعتبارات اسناد خزانه را نداشته باشد، اعتبارات آن در اختیار دستگاه اجرایی دیگری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب این اعتبارات در هر یک از وزارت خانه‌ها چندین روز زمان و انرژی صرف شده است، خاطرنشان کرد: هدررفت این زحمات به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

گفتنى است: همچنین در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی نظر‌ها و مشکلات مختلف خود را درباره چگونگی جذب اعتبارات بیان و راهکارهاى عملیاتى لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود را بررسی کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

فرصت استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات اسناد خزانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.