شعبانیان: مقابل قزاقستان چالش سختی داریم/ به دنبال ارتقا جایگاه هستیم

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان تهران گفت: مقابل تیم قزاقستان که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد کار سختی داریم.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: چالش سختی در نبرد با تیم‌های قدرتمند آسیایی پیش روی ماست با این حال تیم با آمادگی کامل و روحیه عالی، برای آغاز کردن این مسابقات آماده است.

او ادامه داد: در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیمی از کشور قزاقستان که میزبان است مصاف خواهیم کرد و از طرفی نماینده کشور چین تایپه را پیش رو خواهیم داشت. هر دو بازی بسیار حیاتی است و تلاش ما این است که مقابل این دو تیم هر چه در توان داریم ارائه دهیم.

شعبانیان درباره میزان شناخت خود از حریفانش گفت: ما بر اساس فیلم بازی این دو تیم شناختی نسبی از آن‌ها داریم و تا جایی که توانستیم آنالیز این دو تیم را انجام داده‌ایم. البته به نظر می‌رسد حریفان آسیایی ما بازیکنان خارجی جذب کرده باشند اما سیستم بازی این تیم‌ها به احتمال زیاد همان سیستم قبلی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

دختران والیبال پیکان به مصاف میزبان مسابقات آسیایی می‌روند

دختران والیبال پیکان در راه قزاقستان


شعبانیان درباره اولین دیدار تیم پیکان در این مسابقات مقابل نماینده قزاقستان گفت: تیم قزاقستان به خودی خود یکی از تیم‌های قدرتمند در آسیا است علاوه بر این این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از امتیاز میزبانی بهره‌مند است و قطعا از این شرایط به بهترین شکل استفاده خواهد کرد. کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت زیرا آن‌ها از اعتماد به نفس بالایی بهره مند هستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان به حضورش در دور قبل رقابت‌های قهرمانی باشگاه های آسیا اشاره  کرد و افزود: سال قبل به همراه تیم بانک سرمایه در این مسابقات حضور داشتم و با این تیم به مقام ششمی رسیدیم . امسال اما تلاشمان این است که بتوانیم عنوان بهتری بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

توضیح وضعیت تیم بانوان پیکان از زبان سرمربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار