مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان

۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت:: بر اساس مصوبه دولت و دستور رییس جمهور ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فاضلی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در همایش بانوان دلگان گفت:: امروز بستر‌های لازم برای حضور زنان در عرصه‌های گوناگون فراهم شده که این امر شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های بانوان را در مراحل مختلف به همراه خواهد داشت.

فرماندار دلگان نیز در این همایش گفت: امروز بانوان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در جامعه مطرح اند و امروز در سطح بین المللی بانوان ایرانی نماد و پرچمدار زن عزتمند ایرانی هستند.

شجاعی با توجه به کسب مهارت افزایی برای حمایت از تولید از اعطای تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و ضمانت زنجیره‌ای با همت بنیاد برکت برای ۱۵۰ نفر از بانوان سوزن دوز این شهرستان خبر داد.

همچنین با کمک نماینده مجلس در حوزه ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز، فرماندار و خیرین زمینه اشتغال ۱۵ بانوی سوزن دوز این شهرستان با خرید چند دستگاه چرخ خیاطی به ارزش ۱۵ میلیون تومان در روستای هودیان این شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

امروز بانوان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در جامعه مطرح اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار