مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی میز خدمت در ادارات بهزیستی استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در  نشست آموزشی فرایند میز در جمع معاونین، مسئولان و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستان ها گفت: میز خدمت یک فرایند و برنامه جدید نیست که بخواهد بار مضاعفی بر دو‌ش همکاران وارد نماید.

وی افزود : میز خدمت فرایند تبدیل خدمات روتین گذشته به خدمات الکترونیک و تجمیع خدمات در یک مکان تحت عنوان میز خدمت حضوری، جهت تسهیل دسترسی به خدمات توسط ارباب رجوع و در نهایت ارتقای خدمات حضوری به الکترونیک می باشد. 

عرب نژاد  اهداف اولیه میز خدمت را استفاده اشخاص بخصوص مددجویان و توان خواهان بهزیستی که محدودیت تردد و حضور در ادارات دارند عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: با این راهکار افراد  بتوانند خدمت مورد تقاضای خود را در محل زندگی از طریق سایت بهزیستی قسمت میز خدمت الکترونیک به آدرس behzisti-kj.ir دریافت نماید .

رئیس اداره پذیرش نیز اجرای فرایند میز خدمت هماهنگی و آموش را وظیفه تفویض شده به ادارات پذیرش عنوان نمود و افزود: پس از جلسه هماهنگی و توجیهی کشوری میزخدمت خراسان جنوبی اولین استانی می باشد که نسبت به جلسه نشست آموزشی و بازآموری جهت مسئولان و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستان ها برگزار می کند.

انتهای پیام/ ط آ

میز خدمت در ادارات بهزیستی راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.