راه اندازی میز خدمت در ادارات بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی میز خدمت در ادارات بهزیستی استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در  نشست آموزشی فرایند میز در جمع معاونین، مسئولان و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستان ها گفت: میز خدمت یک فرایند و برنامه جدید نیست که بخواهد بار مضاعفی بر دو‌ش همکاران وارد نماید.

وی افزود : میز خدمت فرایند تبدیل خدمات روتین گذشته به خدمات الکترونیک و تجمیع خدمات در یک مکان تحت عنوان میز خدمت حضوری، جهت تسهیل دسترسی به خدمات توسط ارباب رجوع و در نهایت ارتقای خدمات حضوری به الکترونیک می باشد. 

عرب نژاد  اهداف اولیه میز خدمت را استفاده اشخاص بخصوص مددجویان و توان خواهان بهزیستی که محدودیت تردد و حضور در ادارات دارند عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: با این راهکار افراد  بتوانند خدمت مورد تقاضای خود را در محل زندگی از طریق سایت بهزیستی قسمت میز خدمت الکترونیک به آدرس behzisti-kj.ir دریافت نماید .

رئیس اداره پذیرش نیز اجرای فرایند میز خدمت هماهنگی و آموش را وظیفه تفویض شده به ادارات پذیرش عنوان نمود و افزود: پس از جلسه هماهنگی و توجیهی کشوری میزخدمت خراسان جنوبی اولین استانی می باشد که نسبت به جلسه نشست آموزشی و بازآموری جهت مسئولان و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستان ها برگزار می کند.

انتهای پیام/ ط آ

میز خدمت در ادارات بهزیستی راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.