Xperia XZ3 دو دوربین در جلو خواهد داشت +عکس

در شایعات جدید منتشر شده از شرکت سونی شنیده می‌شود این شرکت قصد دارد گوشی Xperia XZ3 را با دو دوربین جلو تولید کند.

Xperia XZ3 دو دوربین در جلو خواهد داشت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زمان زیادی طول کشید که سونی پرچمداران خود را با سایر گوشی‌ها تطبیق دهد و از دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های خود استفاده کند اما این اتفاق همزمان با عرضه XZ2 Premium افتاد. در اخبار جدید منتشر شده شایعه شده است که این کمپانی قصد دارد برای پرچمدار بعدی خود با نام Xperia XZ3 دو دوربین در جلوی دستگاه قرار دهد و قدم خود را یک پله بالاتر از بقیه بگذارد.

هرچند خبرهای زیادی درباره پرچمدار بعدی سونی به گوش نمی‌رسد اما انتظار می‌رود طبق روند چرخه پرچمداران شرکت سونی که هرسال دو مرتبه پرچمدار معرفی می‌کند، XZ3 دو ماه دیگر به بازار معرفی شود و امسال امکان دارد در مراسم IFA شهر برلین این اتفاق بیفتد.

در هر صورت، این تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که یک جفت دوربین در پشت دستگاه و یک جفت هم در جلوی دستگاه قرار خواهد گرفت. متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قابلیت‌ها و توانایی‌های سنسورهای این دوربین در اختیار قرار نگرفته است. در این تصویر لو رفته، شباهت زیادی به دوربینی می‌بینیم که در Xperia XZ2 Premium به کار گرفته شده است.

گفتنی است، هیچ تضمینی وجود ندارد که این عکس‌ها متعلق به Xperia XZ3 در آینده باشد اما رسانه ژاپنی که این خبر را منتشر کرده، اعلام کرده که این خبرها از منبع موثق و قابل اعتمادی به دست آن‌ها رسیده است.

Xperia XZ3 دو دوربین در جلو خواهد داشت +عکس

انتهای پیام/

تصاویر فاش شده از پرچمدار بعدی سونی

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار