استاندار خراسان رضوی گفت : استان خراسان رضوی در سال گذشته در حوزه اشتغال با ایجاد 123 هزار و 900 اشتغال، رتبه نخست کشور را در این بخش به خود اختصاص داد.

سهم ۲۵۹۱ میلیارد تومانی خراسان رضوی از تسهیلات اشتغال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات اشتغال برای مناطق مرزی 4 درصد و روستایی بین 6 تا 10 درصد است، افزود:سهم استان از تسهیلات اشتغال کشور در بخش های مختلف از اشتغال روستایی تا تبصره ۱۶ ،کمک های فنی و اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.
 
وی تصریح کرد: در این بخش از ابتدای امسال 22 هزار طرح در سامانه کارآ ثبت شده که عمده آن‌ها دارای نواقصی بوده که برای اصلاح بازگردانده شده اند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: 720 طرح هم بعداز انجام کار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
رشیدیان گفت: در سال گذشته با تسهیلات این حوزه بالغ بر 16 هزار اشتغال جدید ایجاد شد که نقش مهمی در استقلال بخش قابل توجهی از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه هدف گذاری امسال برای ایجاد 110 هزار اشتغال جدید است، گفت: در این راستا تقسیم بندی و تعیین سهمیه شهرستانی و دستگاهی مشخص شده و باید همه بر این امر و استفاده از شرایط موجود برای ارتقای اقتصاد استان و معیشت خانواده ها بهره گیرند.

انتهای پیام//ف. ن
 

سهم ۲۵۹۱ میلیارد تومانی خراسان رضوی از تسهیلات اشتغال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.