جوان فرانسوی در حرم رضوی به اسلام مشرف شد

جوان فرانسوی تازه مسلمان که با حضور در اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به دین اسلام گروید، گفت: از کودکی در شرق فرانسه ساکن بودم و از آن دوران ارتباط زیادی با مسلمانان داشتم.

جوان فرانسوی در حرم رضوی به اسلام مشرف شد

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد وی با بیان اینکه خانواده من نگاه بازی نسبت به سایر ادیان و مذاهب داشتند و همه ادیان با یکدیگر نقاط مشترک بسیاری دارند، افزود: سفر‌های کاری و سیاحتی بسیاری به خاورمیانه و به کشور‌های مسلمان داشتم و با دین اسلام بیشتر آشنا شدم و نقاط مشترکی در هر دو دین یافتم.

جوان فرانسوی ادامه داد: اگرچه مسیحی بودم، اما متخصص در دین نبودم لذا دیدگاه‌ها و راه‌های عملی مفیدتری پیرامون زندگی در دین اسلام یافتم و نگاه مثبتی نسبت به این دین پیدا کردم.

این تازه مسلمان با تاکید بر اینکه اسلام آوردن من کاملا شخصی بود و ازدواج یکی از دلایل پذیرش این دین است، گفت: اگرچه مسئله دین برای من مهم است، اما آشنایی با یک بانوی ایرانی شناخت من را نسبت به دین اسلام بیشتر کرد و تصمیم گرفتم تا برای داشتن زندگی بهتر به اسلام مشرف شوم.

وی افزود: امروز نقطه آغازی برای من است و از خدا می‌خواهم تا در این مکان مقدس علم و درک من را نسبت به اسلام و شیعه بیشتر کند.

در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی، کتاب و هدایای فرهنگی به این تازه مسلمان اهدا شد
 

انتهای پیام//ف. ن.
 
 



مسلمان شدن جوان فرانسوی در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.