وزیر خزانه‌داری آمریکا:

چین و روسیه را به سبب واردات نفت از ایران تحریم می‌کنیم

وزیر خزانه‌داری آمریکا هشدار داد واشنگتن روسیه،‌ چین و کشورهای اروپایی را به سبب واردات نفت از ایران تحریم خواهد کرد.

چین و روسیه را به خاطر واردات نفت ایران تحریم می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل اسپوتنیک، وزیر خزانه‌داری آمریکا تأکید کرد هر کشوری از جمله چین و روسیه که نفت ایران را وارد کنند، تحریم خواهند شد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه در نشستی در کنگره اعلام کرد که آمریکا قصد دارد به خاطر واردات نفت ایران تحریم‌هایی را علیه روسیه، چین و همچنین اتحادیه اروپا اعمال کند.

«استیون منوچین» در نشست کمیته امور مالی مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا چین را نیز به خاطر واردات نفت ایران تحریم خواهد کرد، گفت: ما قصد داریم تحریم‌هایی را علیه چین، روسیه، اروپا و دیگر کشورها به دلیل واردات نفت ایران، وضع کنیم.

به نوشته اسپوتنیک،‌ واشنگتن پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کند و از همه کشورها از جمله متحدانش خواست خرید نفت ایران را متوقف و از هرگونه مبادله تجاری با تهران خودداری کنند تا صادرات نفت ایران تا ماه نوامبر به صفر برسد.

انتهای پیام/

هشدار منوچین به چین و روسیه درباره خرید نفت از ایران

برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، روسیه ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۵:۱۶ ۳۰ تير ۱۳۹۷
تنها قسمت امیدوار کننده اینجاست که چند سال پیش همه پشت آمریکا بودن برای تحریم ایران،الان همه پشت ایرانن برای تو دهنی زدن به آمریکاه که فکر کرده فقط باید. حرف خودش جبهه عملی بگيره و نظرات جهان براش مهم نیست.در واقع به حیثیت جهان بر خورد با این دستورات جناب ترامپ که فکر کرده هرچي بگه بقیه باید مثل نوکران حلقه به گوش انجام بدن.و در واقع با این کارش جهانو میخاد تحت مستعمره خودش در بياره و این مسئله قابل قبول نیست برای قدرتهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۷
اگر این بلوف را عملی کند ،آمریکا در اصل،تمام جهان را بعبارتی،میخواهد تحریم کند،ودر واقع،امریکا،خود،را،ازمواهب،کشورها ی جهان،تحریم،میکند،وپیشاپیش،شکستی،سنگین،خواهد،خورد،مرگ برامریکای،جهانخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۷
نه بابا،ایندفعه همه تحریم کردی باز هم بکنید تا جونتون در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۷
آمریکا عقل شو از دست داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار