حضور داوران تهرانی در بازدید از تئاتر بازبینی کرمانشاه

داوران تهرانی به منظور بازبینی تئاتر عروسکی کرمانشاه به این استان سفر کردند.

وحید خسروی عروسک گردان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : مریم سعادت بنفشه بدیعی و بهرام شاه احمدلو سه داور تهرانی جشنواره تهران مبارک هستند که برای بازبینی تئاتر عروسکی به کرمانشاه سفر کردند.

وی گفت :بازبینی نمایش ماه شب پانزده به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی وحید خسروی ، بازیگردانی سعید نوروزی و نسترن ذبیحی ، عروسک گردانی نسترن جوادنیا پویان پیره سما صدیقی شهره دانشیار ، آهنگسازی همایون محمدی و عروسک سازی خانم اصغری در سالن انتظار به اجرا نمایش درآمد و مورد بازبینی داوران قرار گرفت.

خسروی افزود :قصه داستان در مورد سرداری است که جنایت های زیادی انجام داده و خون های بسیاری ریخته است تا به پادشاهی برسد ولی در شبی که قرار است داماد پادشاه شود تمام جنایت های مرتکب شده اش یقه اش را می چسبد و در نهایت به جزای کارهای خود می رسد که جبران پذیر نیست.

همچنین نمایشنامه سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع دیگر به کارگردانی مرتضی اسدی مرام در مورد زلزله سرپل ذهاب دیگر داستانی بود که مورد بازبینی داوران قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازبینی نمایش ماه شب پانزده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار