در پایان دومین روز رقابت های قهرمانی آسیا؛

کومیته مردان ایران در صدر/ حمیده عباسعلی در لیست طلایه داران بزرگ

پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که تیم ملی مردان ایران در بخش کومیته در صدر ایستاد.

کومیته مردان ایران در صدر/ حمیده عباسعلی در لیست طلایه داران بزرگبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون کاراته، در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور ۳۱۴ کاراته کا از ۲۹ کشور در اردن در جریان است، اگر چه در مجموع مدال‌های مردان و زنان تیم ملی ژاپن با اتکا به هنر و مدال آوری کاتاروهایش با ۷ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم بیشتری از مدال‌ها داشته، اما تیم مردان ایران بهتر از ۲۸ کشور حاضر در رقابت‌ها عمل کرد و با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از اردن با ۲ طلا و یک نقره و ژاپن یک طلا و یک نقره قرار گرفت. ضمن اینکه در مجموع مردان و زنان نیز تیم ایران با ۳ طلا و یک نقره و ۳ برنز تیم دوم جدول رده بندی است.

جدا از ۳ تیم ژاپن، ایران و اردن میزبان، چین تایپه با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و چین با یک طلا و یک نقره و یک برنز تیم‌های در جای چهارم و پنجم جدول توزیع مدالی قرار دارند.

تیم کویت با ۱ طلا و ۲ برنز، مالزی با ۳ نقره و ۲ برنز، ویتنام با ۳ نقره و ۱ برنز، عربستان با ۲ نقره و ۳ برنز و اندونزی با ۱ نقره و ۴ برنز به ترتیب تیم‌های ششم تا دهم جدول مدال‌ها هستند.

تیم‌های هنگ کنگ و قزاقستان هر کدام با ۳ برنز، تایلند و ازبکستان هر یک با ۲ برنز، امارات و ماکائو هر کدام با ۱ برنز دیگر تیم‌هایی بودند که نمایندگان خود را روی سکو‌های قهرمانی دیدند.

تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم توسط حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و صالح اباذری به مدال طلا دست یافتند. علی اصغر آسیابری مدال نقره گرفت. مهدی خدابخشی، شیما آل سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده نیز به ۳ مدال برنز دست یافتند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا فردا یکشنبه ۲۴ تیر ماه با برگزاری مبارزات تیمی مردان و زنان به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

کاراته کا‌های ایران برای کسب ۴ طلا و ۸ برنز می‌جنگند

۳ برنز رقابت‌های آسیایی در انتظار کاتارو‌های ایران

بانوان کاتارو به نشان برنز رسیدند/تیم کاتای مردان از کسب مدال بازماندند

مدال برنز بر گردن آل سعدی

طلای سنگین وزن آسیا به عباسعلی و اباذری رسید


انتهای پیام/

نتایج رقابت های قهرمانی کاراته آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار