6 روستای ریگان برق‌دار می شوند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت:۶ روستای مناطق صعب العبور امسال در شهرستان ریگان برق‌دار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدوی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان امروز در سفر به شهرستان ریگان گفت: 6 روستا‌ی بالای ۲۰ خانوار جمعیت ریگان  امسال با تخصیص اعتبار  در دستور کار برق رسانی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان نیاز مبرم به پست فوق توزیع در شهرستان دارد ابراز کرد: به زودی کلنگ پست فوق توزیع در این شهرستان به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان با اشاره به اینکه روشنائی‌های ورودی‌های شهر‌ها و روستا‌ها بر عهده اداره کل حمل ونقل جاده‌ای است، ابراز کرد: روشنایی‌های داخل شهر‌ها و روستا‌های استان نیز در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان قرار دارد.

مهدوی افزود: ساختمان اداره برق شهرستان ریگان ساخته و تحویل این اداره در شهرستان ریگان شد.

وی بیان داشت: با توجه به خاموشی‌هایی که در استان کرمان در فصل تابستان داریم برنامه زمانبندی خاموشی‌ها در اختیار فرمانداری‌ها و ادارات برق استان قرار می‌گیرد.

فرماندار ریگان در این دیدار با اشاره به اینکه خاموشی و افت ولتاز برق مردم شهرستان ریگان را کلافه نموده است خواستار رفع این مشکل در شهرستان ریگان شد.

امین باقری تصریح کرد: باتوجه به اینکه گرد وغبار در شهرستان ریگان و گرمای هوا برای اهالی شهرستان مشکلاتی را ایجاد نموده است می‌طلبد تعرفه‌های تابستانی این شهرستان اصلاح شوند.

وی افزود: روشنایی معابر در روستا‌های شهرستان در اولویت قرار گیرد تا شاهد آبادانی وروشنایی در روستا‌های شهرستان باشیم.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با برق وآب غیرمجاز در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

باقری خواستار احداث پست فوق توزیع برق در شهرستان ریگان شد .

شهرستان ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

برنامه زمانبدی برای قطعی برق در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار