پوگبا: کرواسی بازیکنانی در سطح جهانی دارد/ گلزنی در فینال جام جهانی رویای کودکی ام است

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه رویارویی با کرواسی در فینال جام جهانی 2018، به تمجید از حریف پرداخت.

پوگبا: کرواسی بازیکنانی در سطح جهانی دارد/ گلزنی در فینال جام جهانی رویای کودکی ام استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های فرانسه و کرواسی تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه لوژنیکی مسکو فینال جام جهانی 2018 را برگزار خواهند کرد. پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه که در این رقابت ها بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته درباره شرایط تیمش و دیدار فینال توضیحاتی ارائه کرد.
هافبک تیم منچستریونایتد گفت: "من واقعا خوشحال هستم، اما هنوز نمی خواهم احساس افتخار کنم. می خواهم صبر کنم. هنوز موفقیتی به دست نیاورده ایم."

وی با یادآوری فینال یورو 2016 گفت: "در سال 2016، ما اشتباه کردیم که بیش از حد به خودمان مطمئن بودیم.پس از شکست آلمان در نیمه نهایی، ما احساس کردیم که مقدر شده ما قهرمان شویم. من می توانم به شما قول بدهیم که آن اشتباه را مجددا انجام نخواهیم داد. بازیکنان کرواسی را به خوبی می شناسم و آنها در سطح جهانی هستند.آنها از گروهی بسیار سخت بالا آمده اند و تنها یک تیم می تواند روز یكشنبه جام را بالای سر ببرد. آن تیم باید ما باشیم. "
ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه افزود: "من می دانم از کجا آمده ام و برای رسیدن به اینجا چه مسیری را طی کرده ام. از دوران کودکی آرزویم حضور در جام جهانی بود. به عنوان یک پسر بچه،رویای گلزنی در فینال را در سر داشته ام."
پوگبا در ادامه گفت: "البته در اهداف خود تجدید نظر کرده ام: اکنون فقط می خواهم پیروز دیدار فینال باشم.!"
پوگبا که 59 بازی ملی دارد با دیدن کلیپ هایی از گرامیداشت قهرمانی فرانسه در جام جهانی 1998 که دیدیه دشان سرمربی کنونی اش، کاپیتان آن تیم بود،بزرگ شده است و حالا این بازیکن 25 ساله فرصت پیدا کرده تا خاطرات کودکی خود را به عنوان یک بازیکن بزرگسال تجربه کند.
پوگبا می گوید: "ما ستاره ای بر روی پیراهن هایمان داریم، اما من آن را به دست نیاورده ام.مصمم هستم که برای رسیدن به رویاهای دیرینه خود تلاش آخر را بکنم."

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:افتخارات فینالیست‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یک نگاه


انتهای پیام/


تمجید پوگبا از تیم ملی کرواسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار