کد خبر: ۶۵۹۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

مغز هم مانند سایر اعضای بدن برای تقویت و بهبود عملکرد به فعالیت و تحرک نیاز دارد که با روش‌هایی ساده می‌توان این امر را محقق کرد.

۱۲ روش کم دردسر و ارزان برای ورزش ذهن + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ مغز عملکرد پیشرفته و فوق العاده‌ای دارد به همین دلیل افراد می‌توانند با استفاده از تمرین‌های مناسب مغز را تقویت  و در انجام فعالیت‌های روزانه خود موفقیت تر ظاهر شوند.

امروزه محققان در یکی از کامل‌ترین مطالعاتی که در مورد ارتباط بین سبک زندگی و ریسک زوال عقل انجام داده اند، دریافتند افرادی که در رفتار‌های سالم چندگانه شرکت دارند بسیار کمتر از ساير افراد در معرض زوال عقل  هستند.

بايد به اين نكته توجه كنيم بدن انسان همواره به تحرک نياز دارد و تنها عضلات بر اثر سكون و كم تحركی تحلیل نمی روند بلكه مغز ما هم همینطور است و در شرايط كم‌تحرك بودن در معرض پیر شدن و تحلیل رفتن است بنابراين  نبايد اجازه دهيم تا مغز راکد  بماند.

بنا داریم در این اینفوگرافی 12 روش را برای تقویت حافظه شما بیان کنیم.

۱۲ روش کم دردسر و ارزان برای ورزش ذهن + اینفوگرافی

انتهای پیام/

۱۲ روش تقویت حافظه

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر