باحکم معاون هنری وزیر ارشاد؛

شاهین فرهت دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر شد

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد در حکمی شاهین فرهت را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی شاهین فرهت را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری برای شاهین فرهت آمده است: «با استناد به بند ۳ از فصل دوم «آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر» و با توجه به نظر اعضای محترم شورای پیشنهاد دبیر آیین نامه مذکور، و نیز تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه موسیقی، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

امید است با همکاری و همفکری هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبنظران و نیز برنامه ریزی جامع، اصولی و بررسی ادوار گذشته، جشنواره سی و چهارم با کیفیت بهتر و متناسب با انتظار مردم، به ویژه جامعه هنری کشور برگزار گردد. بدیهی است کلیه همکاران و مدیران معاونت امور هنری، نهایت همکاری را با جنابعالی معمول خواهند داشت.»

لازم به ذکر است؛شاهین فرهت کارشناسی موسیقی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مستر آهنگسازی از نیویورک و دکترای آهنگسازی از استراسبورگ فرانسه دارد و سال ها استاد تمام موسیقی دانشگاه تهران بوده است. فرهت به سه زبان زنده دنیا تسلط دارد. وی از موسیقی کلاسیک جهان شناخت جامعی دارد و اجراهای ارکسترهای معتبر جهان از آثار کلاسیک موسیقی را رصد و پیگیری می کند و تاکنون آثار متعددی ساخته است. استاد آکادمی موسیقی سوئد، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، داوری جشنواره های موسیقی از جمله چند دوره جشنواره موسیقی فجر از جمله تجربه ها و سوابق شاهین فرهت است.

انتهای پیام/

انتصاب شاهین فرهت به سمت دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

 

برچسب ها: موسقی سنتی ، موسیقی پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار