جلالی خبر داد

تغییر وضعیت فرزندان شهید شاغل در شهرداری تهران به دستور افشانی

مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران گفت: در اولین دیدار شهردار تهران با خانواده‌های شهدای شهرداری، با دستور افشانی ۱۸ فرزند شهید قراردادی تغییر وضعیت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر تکریم و خدمت رسانی به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان معزز، خصوصا پدران و مادران شهدا‌ی والا مقام به عنوان چشم و چراغ در مجموعه شهرداری تهران، الویت اصلی مدیریت شهری در سالجاری خواهد بود.

وی خانواده شهدا را سرمایه مهم انقلاب دانست و افزود: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا باید در رفع مسایل و مشکلات آن‌ها قدم برداریم.

مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران از ارتقاء و تغییر وضعیت فرزندان شاغل شهدا در شهرداری تهران گفت: در اولین دیدار شهردار تهران با خانواده‌های شهدای شهرداری تهران در خرداد ماه سالجاری، با دستور شهردار تهران ۱۸ فرزند شهید قراردادی تغییر وضعیت شدند و امیدواریم به پاس کرامت ایثارگران نیز با تصویب ماده ۲۱ طرح جامع ایثارگری فرزندان این عزیزان جانشین و جذب شوند.

جلالی در ادامه از اعزام خانواده‌های شهدای شاغل شهرداری تهران به تور‌های زیارتی خبر داد و گفت: یکی از افتخارات شهرداری تهران در دوره جدید اعزام خانواده شهدا و ایثارگران شهرداری تهران در قالب کاروان زیارتی به نجف اشرف است که توفیق خدمت به این عزیزان را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مناطقی که در بررسی پرونده‌های ایثارگران هیچ ریزشی نداشته، منطقه چهار بوده است، گفت: در بررسی پرونده‌های ایثارگران مناطق و برگزاری جلسات شورای تحول به ریاست شهردار منطقه چهار، پرونده ۳۸ ایثارگر منطقه بررسی و تا کنون هیچ ریزشی در این منطقه اتفاق نیفتاده است که جای خوشحالی دارد.

مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران در ادامه با تقدیر از زحمات ارزنده مدیریت شهری منطقه چهار در رفع مسائل ایثارگران شاغل در منطقه و دیدار هفتگی با خانواده‌های شهدا افزود: منطقه چهار به عنوان پایتختی در پایتخت، دارای وسعت و دغدغه‌های فراوان عمرانی و خدمت رسانی است که در این میان مدیریت منطقه چهار در توفیق خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران پیشی گرفته به صورت هفتگی با این عزیزان دیدار و گفتگو می‌کند و در حوزه خدمت به ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار