معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، نفرات برتر این دوره از مسابقات در اردبیل معرفی شدند.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در بخش برادران در اردبیل معرفی و برای اعزام به مرحله کشوری این مسابقات مشخص شدند.

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق محمد اسمعیلی، مهدی صلاحی و سجاد کاووسی، در رشته ترتیل شهرام رحمانی، مهدی حکیمی و علی فروتن و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز کریم ایزدی، یاسر جاهد و ولی شجاعی توانستند مقام‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: در رشته حفظ 20 جزء سعید عزیزی، اصغر دین دوست و رامین رستمی به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند، در رشته حفظ 10 جزء نیز علیرضا قلیزاده و سیدمحسن موسویان اول و دوم شدند و در رشته حفظ پنج جزء نیز حمیدرضا اسمعیل‌زاده، رضا پاک‌نژاد و مرتضی ولی‌زاده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

قیامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل به شکلی منسجم و منظم با حضور شرکت‌کنندگان برگزار شد تا نفرات برتر این دوره مشخص شده و برای اعزام به مرحله کشوری این دوره از مسابقات افراد منتخب معرفی شوند.

انتهای پیام/ع

مسابقات قرآن کریم در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.