علی مرادی گفت: تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جاکارتا بالای ۸۵ درصد آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مراسم آغاز به‌کار نخستین خانه وزنه‌برداری بانوان استان سمنان در مهدی‌شهرگفت: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا باحجاب بانوان ورزشکار موافقت کرد لذا از این‌ پس این ورزشکاران برای حضور در مسابقات بین‌المللی مشکلی نخواهند داشت.

وی افزود: اقدامات زیربنایی به کشف استعدادها و پدیده‌های جدید در این رشته منتهی خواهد شد و در نظر داریم تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان امکان ایجاد این رشته ورزشی را در بیشتر شهرهای ایران فراهم کنیم که با افتتاح خانه وزنه‌برداری مهدی‌شهر امیدواریم شاهد معرفی استعدادهای شاخص به جامعه ورزشی کشور باشیم.

مرادی بابیان اینکه تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جاکارتا بالای ۸۵ درصد آمادگی دارد، تصریح کرد: ملی پوشان هم‌اکنون در آخرین اردوی خود در مازندران به سر می‌برند که بعدازآن به تهران بازخواهند گشت.

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی در کشور هستیم، افزود: برای فراهم کردن امکانات لازم درزمینهٔ وزنه‌برداری بانوان و آقایان ابتدا باید نسبت به کشف استعدادهای موجود با همکاری آموزش‌وپرورش اقدام کنیم که شناسایی استعدادها و نخبه‌پروری در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

انتهای پیام / گ

کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا باحجاب بانوان ورزشکار موافقت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.