درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر سال آینده تکمیل می‌شود

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان دیر گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر سال آینده تکمیل می‌شود.

درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر سال آینده تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله عباسی  اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ هزار بیمه شده در شهرستان دیر از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند که شامل بیش از نیمی از جمعیت شهرستان است.

وی در رابطه با روند احداث ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر بیان کرد: پروژه مذکور پیشرفت چشمگیری داشته و انتظار می‌رود در اوائل سال آینده به بهره برداری برسد تا خدمات بیشتر و بهتری به جامعه بیمه شدگان که حق آنهاست ارائه شود.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان دیر بیان کرد: در حال حاضر درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر در ساختمانی استیجاری به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول در رابطه با بخشودگی جرائم بیمه‌ای گفت: قریب به دو میلیارد تومان درخواست بخشودگی تعیین تکلیف و بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بدهی کارفرمایان خوش حساب بخشیده شد.

عباسی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان شهرستان دیر ارائه کرده ایم.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه درمانی انقلاب بزرگی در تأمین اجتماعی است، تصریح کرد: از این پس افراد بیمه شده با مراجعه به درمانگاه ملکی تأمین اجتماعی در سراسر کشور تنها با ارائه کدملی می‌توانند از خدمات بیمه استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به بعد مسافت شعب اقماری تأمین اجتماعی برای رفاه حال بیمه شدگان در بخش‌های آبدان و بردخون مستقر است.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان دیر در خصوص وضعیت بیمه جامعه صیادی خاطرنشان کرد: مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر به جد پیگیر این مسئله هستند، اما از آنجایی که بیمه صیادان بر اساس ورود و خروج شناور‌های آن‌ها محاسبه می‌شود مشمول قانون کار نمی‌شوند و نمی‌توانیم خدمات بیمه بیکاری به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات بیمه‌ای بر محور آی تی و الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: در بحث میز خدمت و تکریم ارباب رجوع نیز با پارتیشن بندی صورت گرفته یک واحد که کلیه کارشناسان در آن مستقر هستند در تأمین اجتماعی دیر راه اندازی کرده ایم که کلیه خدمات از بدو ورود تا پایان در آن بخش ارائه می‌شود.

عباسی در پایان گفت:حدود ۹۰ نفر در شهرستان دیر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م

احداث ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیردر سال آینده

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.