سنجش نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: هزار و ۱۵۲ نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت ناحیه یک اهواز تحت معاینات سنجش قرار گرفته اند.

 سیدجاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: فعالیت پایگاه های سنجش سلامت ناحیه 1 اهواز از آغاز تیرماه تا کنون با سنجش 1 هزار و 152 نوآموز همراه بوده است.

وی با اشاره به انجام معاینات کامل طرح سنجش سلامت در پایگاه ها عنوان کرد: کودکانی که پس از انجام معاینات اختلال در بینایی، شنوایی و سطح آمادگی تحصیلی داشته باشند به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

موسوی اصل افزود: از مجموع 244 نوآموز نیاز به ارجاع متخصص در3 پایگاه سنجش سلامت منطقه تاکنون 68 نفر ارجاع شنوایی، 64 نفر ارجاع بینایی، 11 نفر ارجاع بهداشت و 101 نفر ارجاع آمادگی تحصیلی نیاز دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت:تعداد 53 نفردانش آموز که متقاضی پایه ی جهشی تحصیلی بودند طی فرایند تشکیل پرونده تحصیلی و دیگر مستندات با مجوز آموزش و پرورش استثنایی استان در این بازده زمانی سنجش شدند.

وی در پایان گفت: دلیل کاهش آمار سنجش در سال جاری در منطقه به جهت این است که دانش آموزان پایه اول ابتدایی بعد از گذراندن مراحل سنجش در دوره ی پیش دبستانی سال گذشته دیگر نیازی به سنجش مجدد ندارند.

انتهای پیام/م

سنجش بیش از 1هزار نوآموز در پایگاه های سنجش سلامت  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار