اعلام زمان برگزاری هفته پایانی مسابقات قرآنی

هفته پایانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان ۲۸ و ۲۹ تیرماه در اهواز برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: هفته پایانی  چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان ۲۸ و ۲۹ تیرماه در اهواز برگزار می گردد.

وی افزود: به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان و مدرسه شاهد عفاف این مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور ۳۵۰ تا ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

شویع‌نژاد بیان داشت: برای کمک به شرکت‌کنندگان امسال برای نخستین بار پیش از ورود به آزمون پذیرش شفاهی به صورت آنلاین صورت می‌گیرد که طی آن شرکت‌کننده با استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای تعبیه شده در محل مسابقات به تعدادی از سؤالات به صورت تستی پاسخ می‌دهد و پس از آن نمره خود را دریافت می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: مسعود سیاح‌گرجی در بخش تجوید، حجت‌الاسلام گودرزی در بخش دعاخوانی، مهدی دغاغله در بخش لحن، قاسم بستانی در بخش وقف و ابتدا، شجاع زویدات در بخش صحت حفظ و قاسم مقدمی در بخش صوت داوری بخش آقایان و صدیقه لویمی در بخش صحت حفظ، نرگس سالمی در بخش لحن، منظر نویدی در بخش صوت، فخریه سیلاویان در بخش دعاخوانی، خیریه عچرش در بخش وقف و ابتدا و شریفی در بخش تجوید داوری بخش بانوان را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: شرکت‌کنندگان شهرهای دزفول، باغملک، ایذه، رامهرمز، شوش، بهبهان، مسجدسلیمان و اندیمشک در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه رقابت خود را آغاز می‌کنند و جمعه ۲۹ تیرماه رقابت شرکت‌کنندگان شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، رامشیر، سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، ماهشهر و شوشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.