امام جمعه مشهد؛

انقلاب اسلامی ایران در میانه راه است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران در میانه راه است و تا پیروزی کامل راه زیادی داریم.

انقلاب اسلامی ایران در میانه راه است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور در همایش تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه افزود: حضور مرجع تقلیدی همچون آیت‌الله نوری در جمع فرهیخته اساتید حوزه علمیه قم، تهران، اصفهان و مشهد سبب سرافزازی است.

وی گفت: مراجع تقلیدی همچون آیت‌الله نوری، راهبردی بسیار مهم برای حرکت تکلیفی در این مقطع حساس انقلاب  اسلامی است.

آیت الله علم الهدی افزود: رهنمود‌های این مرجع تقلید علاوه بر اینکه در جهت حجیت است، به‌دلیل تجربه‌های بسیار آیت الله نوری همدانی در طول انقلاب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آیت‌الله نوری استاد برجسته حوزه علمیه قم و مرجعیت علمی و انقلابی طلاب حوزه آن زمان را عهده‌دار بود و در آن سال‌ها، انقلاب، جریانی را طی می‌کرد که هم منحصر در مبارزه و هم محور انقلاب مبارزه بود.

وی افزود: آیت‌الله نوری به‌عنوان یک استاد برجسته حوزه مانند زمان انقلاب باید مرجعیت فکری انقلابی را به‌عهده بگیرد، چراکه وی تجربه آن زمان را دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این مرجعیت و هدایت‌گری باید با حفظ یک اصل انجام شود و اگر بنا است، جریانی به‌عنوان مرجعیت فکری اساتید حوزه را منسجم کند، باید با محوریت مقام ولایت باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: به‌این مناسبت، سازمان بسیج اساتید حوزه به‌عنوان یک جریانی که اساتید برجسته انقلابی حوزه را در یک انسجام و تشکلی به‌عنوان یک مرجعیت فکری برای طلاب در بیاورد، آن هم با حفظ محوریت مقام ولایت، حاضر و ناظر در عرصه این سازمان تشکیل شده است.

انتهای پیام//م. ن
 

همایش تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه

 
برچسب ها: حوزه علمیه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار